יונדאי משיקה את i30CW סטיישן החדשה עם מנוע 1.6 ליטר GDI ותיבת הילוכים אוטו' ורמת גימור אחת.
כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל, משיקה את יונדאי i30cw החדשה, גרסת הסטיישן של יונדאי i30 החדשה.
הדגם החדש שמחירו יעמוד על 124 אלף שקל יחליף את ה - i30cw היוצאת. הדגם היוצא נמכר בישראל בלמעלה מ- 16,000 רכבים החל משנת 2009. טרם השקת ה- CW נתח השוק של רכבי הסטיישן בקטגוריה היה 0.3% כיום נתח השוק הינו 11.1%.
ה- i30cwהחדשה ממשיכה גם היא את סממני העיצוב של יונדאי - Fluidic Sculpture ותכלול אבזור ומפרט עשיר. הרכב עוצב, פותח ומיוצר באירופה עבור השוק האירופאי ושומר על המאפיינים שהפכו אותו להצלחה אירופאית - איכות, ערך, עיצוב והנאה מנהיגה.
יונדאי i30cw החדשה, מציעה מידות של 4,485 מ"מ אורך (185 מ"מ יותר מדגם ההאצ'בק), 1,780 מ"מ רוחב, 1,500 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ (50 מ"מ פחות מהדגם היוצא). נפח תא המטען גדול במיוחד ועוד על 528 ליטר (378 ליטר בדגם ההאצ'בק) וגדל עד ל-1,330 ליטר עם קיפול המושבים.
ה- i30cwהחדשה מצוידת במנוע GDI עם 135 כ"ס ב- 6,300 סל"ד ו-16.7 קג"מ ב-4,850 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 11.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.7 ק"מ לליטר.
יונדאי i30cw החדשה תשווק נכון לעכשיו ברמת גימור אחת Inspire הכוללת בין 7 כריות אוויר (1 ברך נהג, 2 קדמיות, 2 צדיות ו2- וילון), מערכת HAC , Flex Steering 3 מצבי היגוי (רגיל, נוחות וספורט), מחשב דרך, תאורת לד מסביב לפנסי הערפל, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע של הרכב, חלונות כהים מאחור, תאורת LED ליום, מערכת בלוטוס מובנית, מראות וידיות בצבע הרכב, אורות ליווי, משענת יד מרכזית ועוד.
דן אורנשטיין, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין: "דגם ה-i30cw פרץ דרך בישראל, הביא "זריקת מרץ" לפלח המשפחתיות והיווה אלטרנטיבה ששינתה את הרגלי הצריכה בפלח זה."