יונדאי מסירה את הלוט מעל הגרנדיור 2023 החדשה, דור שביעי לספינת הדגל של יונדאי, במיוחד מאז שמותג ג'נסיס הפך למותג יוקרה עצמאי. יונדאי גרנדיור (Grandeur - פאר) היא מכונית סאלון גדולה שבעבר שווקה גם בשוק האמריקאי תחת השם יונדאי אזרה אך שיווקה הופסק בשוק זה מאז שהחל השיווק של דגמי ג'נסיס.
בשלב זה יונדאי חושפת רק את העיצוב החיצוני והפנימי של הדגם, את שאר הפרטים היא תחשוף קרוב יותר למועד תחילת השיווק של הדגם בשוק הבית הקוריאני במהלך החודש הבא.
אם עד היום הגרנדיור הייתה עממית יחסית למראה, בדור השביעי והחדש של הדגם יונדאי הלכה על כל הקופה והעניקה לדגם מראה מרהיב ויוקרתי הנשען על שפת העיצוב החדשה של יונדאי, זו שפגשנו בוואן המסחרי יונדאי סטריה וזו שנפגוש בשנה הבאה באיוניק 7 החשמלי. צריך להודות שבכל הקשור לעיצוב לפחות, הגרנדיור מציגה תחרות של ממש לג'נסיס G90 החדשה - ספינת הדגל של ג'נסיס.
תא הנוסעים של הגרנדיור מרהיב לא פחות, אמנם לא נמצא כאן את ההקפדה על הפרטים הקטנים כמו בדגמי ג'נסיס וגם החומרים פשוטים יותר (מרביתם נלקחו מהאיוניק 6) אך זה עדיין תא נוסעים מאוד נעים לעין. יונדאי מציינת כי תא הנוסעים עוצב בצורה זו בכדי להעניק לנוסעים סוג של נווה מדבר מההמולה שמחוץ לתא הנוסעים והיא עשתה זאת באמצעות שימוש נרחב בחומרים רכים, תאורת אווירה מלטפת (שגם היא נלקחה מהאיוניק 6), שימוש בעץ אמיתי, אלומיניום ושילובי צבעים מרגיעים.
צמד המסכים המרכזיים הותקנו בתוך מסגרת המשמשת כחלק בלתי נפרד מהדקורציה של הדשבורד, את מוט ההילוכים של הדגם תמצאו מאחורי גלגל ההגה והתפעול שלו זהה למוכר לנו מהאיוניק 5. גלגל ההגה הייחודי של הדגם מעוצב בהשראת גלגל ההגה של הדור הראשון של הגרנדיור. על המושבים ובקרת האקלים הנהג שולט דרך מסך מגע גדול המותקן בקונסולה המרכזית, מתחת לו נמצא שקעי טייפ C ומשטח טעינה אלחוטי.