באמצעות תמונת טיזר ופסקה אחת של טקסט, ניסאן מכריזה כי ביום שני הקרוב, ה-15.06.2020, היא תחשוף את ניסאן אקס טרייל החדש, בגרסתו (הזהה) לשוק האמריקאי שם הדגם משווק תחת השם רוג (Rouge). צריך כמובן לזכור כי האקס טרייל הוא למעשה גרסת 7 מושבים של הקשקאי האירופי, כך שמה שאתם רואים כאן נפגוש בקרוב גם בקשקאי, למעט כמובן עיצוב חיצוני שונה.
תמונת הטיזר שניסאן משחררת מאשרת לנו כי תמונות הדגם שדלפו לרשת בחודש אפריל האחרון הן אכן הדבר האמיתי. העיצוב זקוף ושרירי יותר והחזית תואמת את שפת העיצוב העדכנית של ניסאן אותה פגשנו בג'וק החדש, עם גריל V-Motion גדול ובולט יותר ויחידות תאורה בשני מפלסים, תאורת יום עליונה וראשית תחתונה.
תא הנוסעים של האקס טרייל החדש מציג שדרוג משמעותי לעומת הדגם הנוכחי באמצעות דשבורד רוחבי, במקום סימטרי, שיעניק תחושה של תא נוסעים רחב ומרווח יותר. שילוב של מספר צבעים, מרקמים וחומרי גימור איכותיים ישדרגו את תחושת העושר של תא הנוסעים. תא הנוסעים מציג מגוון שדרוגים טכנולוגיים, כולל לוח מחוונים גידיטלי מלא עם מספר תצוגות לבחירה, ממשק בקרת אקלים חדש, מערכת מולטימדיה חדשה בסגנון "צף", מעבר לתפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים המפנה הרבה מקום בקונסולה בין המושבים, משטח טעינה אלחוטי, מספר כניסות USB מטייפ A וטייפ C ועוד. ניסאן לא נכנעה למגמה הלא מוצלחת של מעבר למסכי ומשטחי מגע ומציעה שימוש נוח ואינטואטיבי של המערכות השונות באמצעות כפתורים פיזיים, כולל במערכת המולטימדיה ובבקרת האקלים.
בתחום ההנעה, בהחלט ניתן לצפות כי ניסאן אקס טרייל החדש יעשה שימוש במערכת הנעה היברידית פלאג-אין, זה אמנם לא חובה לגרסה האמריקאית אך לזו האירופית ובטח שלקשקאי, כיום זו כבר סוג של חובה בכדי לעמוד ברגולציה בתחום זיהום האוויר של האיחוד האירופי. מעבר לכך, היצא המנועים צפוי להיות זהה למוכר לנו מהדגם הנוכחי: מנוע 1.3 ליטר טורבו בהספק של 160 כ"ס או 1.7 ליטר טורבו דיזל 150 כ"ס. בשוק האמריקאי הדגם צפוי לעשות שימוש במנוע 2.5 ליטר 182 כ"ס שהוצג עם האלטימה החדשה.