2022 פיג'ו 3008 PHEV החדש
פיג'ו 3008 PHEV החדש.
2022 פיג'ו 3008 PHEV החדש
פיג'ו 3008 PHEV החדש.

כשנה לאחר שהושקו בישראל דגמי הבנזין והדיזל המחודשים של פיג'ו 3008, קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, החלה בשיווק גרסת הפלאג-אין PHEV של הדגם. את פיג'ו 3008 PHEV המחודש תוכלו לרכוש בדגם הנעה קדמית 225 כ"ס או דגם הנעה כפולה 300 כ"ס עם טווח נסיעה חשמלי של כ-63 ק"מ. מחירי הדגם עומדים על החל מ-224,900 ₪.

 

למעט התוספת של פתח טעינה וכיתוב Hybrid על דלת תא המטען, העיצוב החיצוני זהה לשאר גרסאות ההנעה ומתבסס כמובן על מתיחת פנים לדגם הכוללת עיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם, כולל חתימת תאורת יום בצורת , גריל חדש בו משולבים הפנסים הראשיים ועוד.

 

2022 פיג'ו  3008 PHEV החדש
עיצוב מעודכן.

בתחום ההנעה אין כל שינוי כך שהדגם ממשיך עם אותה מערכת הנעה היברידית פלאג-אין המשלבת מנוע 1.6 ליטר טורבו, מנוע חשמלי המפיק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ המשולב בתיבת 8 הילוכים אוטומטית, מנוע חשמלי נוסף מאחור בדגמי ההנעה הכפולה וסוללה בקיבולת של 13.2kWh אותה ניתן להטעין בזמן של שעתיים במטען AC בזכות מטען פנימי המאפשר טעינה בהספק של עד 7.4kW. טעינה משקע ביתי מוד 2 מאפשרת טעינה בזמן של 6 שעות.

 

פיג'ו 3008 החדשה PHEV פלאג-אין
מולטימדיה 10 אינץ' חדשה.

PHEV 225: דגם ההנעה הקדמית בו מנוע ה-1.6 ליטר מייצר הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ כך שההספק הכולל עומד על 225 כ"ס והמומנט המרבי המשולב על 36.7 קג"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.9 שניות ולמהירות מרבית של 225 קמ"ש. בדגם זה טווח הנסיעה החשמלי עומד על 61 ק"מ.

 

PHEV4 300: דגם ההנעה הכפולה בו מנוע ה-1.6 ליטר מייצר הספק מרבי של 200 כ"ס ו-30.6 קג"מ ומנוע חשמלי אחורי מוסיף 113 כ"ס ו-16.9 קג"מ כך שההספק הכולל בדגם זה עומד על 300 כ"ס והוממנט המרבי המשולב על 53 קג"מ, כאן זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.1 שניות ולמהירות מרבית של 240 קמ"ש. בדגם זה טווח הנסיעה החשמלי עומד על 63 ק"מ.

למרות שאין שינוי בנתוני ההספק או במשקל, נתוני התאוצה איטיים ב-0.2 שניות לעומת הדגם היוצא. בשני הדגמים נסיעה חשמלית מלאה אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש.

 

2022 פיג'ו  3008 PHEV החדש
ללא שינוי בתחום ההנעה.

בשני הדגמים נמצא רשימת אבזור עשירה למדי, דגם 225 כ"ס משווק ברמת הגימור פרימיום (Premium) הכוללת, בין היתר: לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 בעברית, מולטימדיה "10 עדכנית בעברית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ("8 בדגם היוצא), חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס עם מבט על, דיבורית BT, קיפול חשמלי למראות הצד, חישוקי סגסוגת "19, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, תאורה ראשית LED, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת, אור גבוה אוטומטי, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, חימום מושבים קדמיים, כיוון חשמלי למושב הנהג, ריפוד עור משולב בבד, חלון גג, תאורת אווירה ועוד.

 

2022 פיג'ו 3008 PHEV
פיג'ו 3008 PHEV.

רמת הגימור GT בה משווק דגם ה- 300 כ"ס מוסיפה לרשימה מערכת ניווט 3D מקורית (אך ללא עברית בלוח המחוונים או במולטימדיה כמו בדגם 225 כ"ס), גג בצבע שחור, עיסוי במושבים הקדמיים, תאורת LED מלאה, משטח טעינה אלחוטי, ריפודי עור משולב באלקנטרה, תוספת של שקעי USB במושב האחורי ועוד. 2022 פיג'ו 3008 - מפרט טכני מלא להורדה.

2022 פיג'ו 3008 PHEV מחירון:

פיג'ו 3008 PHEV פרימיום אוטו' - 224,900 ₪

פיג'ו 3008 PHEV4 GT אוטו' - 259,900 ₪

מדובר בהתייקרות של 7,000 ₪ בדגם הבסיס ו-5,000 ₪ בדגם הבכיר, סביר להניח כי מדובר בעדכון מחירים ביחס לשינוי הצפוי במס הירוק במסגרתו החל משנת 2022 מס הקנייה על רכב היברידי פלאג-אין יעלה מ-30% ל-40% עם תקרת הטבה של עד 40,000 ₪.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 13

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.