כך לא התכוונו בחברת 'מאיר', יבואנית וולוו בישראל, להשיק את גרסת הקצה הספורטיבית של ה- X60, וולוו XC60 T8 פולסטאר, אך סביר להניח כי הספינה כבר הייתה בדרך ובכל זאת, גם כך לא מדובר בדגם שאמור להימכר במספרים גדולים במיוחד. וולוו XC60 T8 פולסטאר מוצע במחיר של 469,900 שקל, תוספת משמעותית של 80,000 שקל משאר גרסאות ה-T8 של וולוו XC60.
רגע של תזכורת: פולסטאר הייתה בעבר חטיבת הספורט של וולוו שהריצה את דגמי וולוו השונים (S60 בעיקר) במרוצי מכוניות שונים מבאירופה. כיום, פולסטאר הוא מותג עצמאי מלא, השייך לוולוו, ומייצר רכבים חשמליים עצמאיים בעלי אופי ספורטיבי, כגון פולסטאר 2 החשמלית שהייצור שלה בסין החל לאחרונה (ומשם לשאר העולם).
אז עכשיו אתם מבינים שה-XC60 T8 פולסטאר (או בשמו המלא XC60 T8 Polestar Engineered) הוא גרסה הספורטיבית ביותר ל-XC60 ומתחרה מול דגמים כגון ב.מ.וו X3 M40i, אודי SQ5 ומרצדס GLC 43. מה שמייחד את גרסת הפולסטאר לעומת שאר גרסאות ה-XC60 זו מערכת בלימה משודרגת של Akebono עם קליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים ובצהוב פולסטאר, בולמים מתכווננים של אוהלינס השוודית בצבע הזהב המסורתי של המותג לשמירה על מרכב מאוזן תחת עומס (כיוון הקשיחות ידני ומתבצע מחוץ לתא הנוסעים), חישוקי "20 עד "21 בעיצוב ייחודי וכן מספר חישוקי שלדה/מתלים שנועדו לשפר את היכולות הדינמיות של הדגם. תגיות עם הלוגו של פולסטאר מלפנים ומאחור, עיצוב ספורטיבי ואגרסיבי יותר לפגושים ותוספת של חצאיות צד בולטות חותמים את המראה הספורטיבי יותר ש הדגם.
מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין T8 שבדגם, המבוססת על מנוע 2.0 ליטר עם מגדש טורבו ומגדש-על ושני מנועים חשמליים, מייצרת הספק מרבי של 415 כ"ס ומומנט מרבי של 68.3 קג"מ זאת לעומת 389 כ"ס ו-65.3 קג"מ בשאר דגמי T8 הרגילים. המערכת משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטו וההנעה בדגם כפולה כמובן, כל זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.3 שניות לעומת 5.5 שניות בדגם XC60 T8 הרגיל. טווח הנסיעה החשמלי בדגם עומד על כ-45 ק"מ.
בתא הנוסעים נמצא, מעבר לשפע של אבזור נוחות ובטיחות, גלגל הגה שמנמן, מושבי ספורט אוחזים וחגורות בטיחות בצהוב פולסטאר. וולוו XC60 - מפרט טכני מלא.