ניסאן השיקה היום את אולם התצוגה החדש בהרצליה בו היא מציגה את דגמי הפרמיום של ניסאן.
היום (חמישי) קרסו מוטורס השיקה את סניף הפרמיום של ניסאן ברחוב משכית בהרצליה, לא במקרה, בסמוך למותג אינפיניטי. בסניף החדש, ניסאן תציג את דגמי הפרמיום של החברה, שנכון להיום כוללים את ניסאן 370Z בגרסת קופה ורודסטר, כל רכבי השטח של ניסאן שבראשם המוראנו וכמובן כוכב היום הזה, ניסאן ג'וק, שלמרות שהוצג בצבע לא מחמיא לו המסתיר את הפיסול היפני מרובה הזוויות, הוא עדיין נראה שונה מכל מה שמוכר לנו.
גרסת הרודסטר של ניסאן 370Z, שעשתה עלייה רק לאחרונה, מתומחרת במחיר מאוד תחרותי של 395,000 ש"ח עם מנוע 3.7 ליטר V6 בהספק 328 כ"ס ו-37 קג"מ ו-5.7 שניות ל-100 קמ"ש. עבור המתחרות עם אותה רמת ביצועים, תידרשו להוסיף כ-100,000 ש"ח.
נסיעת מבחן על ניסאן ג'וק עדיין לא ביצענו, אבל לרחרח, לפתוח, למדוד ולבדוק בהחלט עשינו. ניסאן ג'וק נמכר ב-שלוש רמות גימור, ושני מנועים. גרסת הבסיס מצוידת במנוע 1.6 ליטר 117 כ"ס ו-16 קג"מ והנעה קדמית בלבד ומחירה מתחיל ב-126,900 ש"ח לרמת הגימור ACENTA הכוללת חשמול מלא, חישוקי17 אינצ', דיבורית Buletooth מובנת עם שליטה מההגה, בקרת שיוט, פנסי ערפל ומערכת שמע מקורית.
גרסת האבזור ACENTA-SPORT, תגבה מכם 131,900 ש"ח בתוספת של ריפוד שונה, שמשות כהות וחישוקים בעיצוב "ספורט". רמת האבזור הגבוהה ביותר, TEKNA, תדרוש מכם עוד 7,000 ש"ח ותוסיף לרשימת האבזור, ריפודי עור, מפתח חכם, מסך מגע לשליטה על מערכת השמע ופונקציות נוספות, חיישן אורות וגשם, מראות מתקפלות חשמלית ומצלמת רוורס. גרסת העל עם מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק 190 כ"ס ו-24 קג"מ ב-2000 סל"ד, נמכרת עם הנעה כפולה בלבד וברמת הגימור TEKNA. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רציפה CVT (שונות במקצת). צריכת הדלק עם המנוע החלש עומדת על 15.9 ק"מ לליטר ואילו עם המנוע החזק, צריכת הדלק עומדת על 13.1 ק"מ לליטר.
הגרסה שהוצגה בהשקה, הגיעה ברמת האבזור TEKNA. כניסה לתא הנוסעים חושפת תא נוסעים מרווח מאוד למרות גודלה הקומפקטי של הג'וק, עם מושבים נוחים ועור איכותי. תוספת הצבע האדום המבריק לקונסולה בין המושבים ובדלתות, משרה אווירה צעירה ורעננה בתא הנוסעים ותורמת לתחושת המרווח. איכות החומרים וההרכבה, טובה מאוד ועוד יותר מרשימה ביחס למחיר הבסיס.
במעבר למושב האחורי, שנפתח עם ידית מוסתרת בקורת הדלת (המקור שמור לאלפא רומיאו), נגלה מושב נוח למדי, אך בסיס הגלגלים הקצר יחד עם עיצוב הדמוי קופה, לא משאירים מקום למרווח הברכיים ולראש, לפחות לא עבור מי שגובהו מעל 1.80 מטר. מרווח הכתפיים דווקא טוב למדי, אך נוסע שלישי עדיף שיחפש תחבורה חלופית.
תא המטען, זערורי ומתאים ללא יותר ממזוודה בינונית או קניות של זוג רווקים בסופר וזה למעשה כל הסיפור של הג'וק. רכב המתאים לזוג צעיר (או מבוגר), רווק, המחפש רכב עם קריצה, שלא דומה לשום דבר אחר על הכביש. ואת זה, ניסאן ג'וק בהחלט יודעת לספק במחיר של משפחתית רגילה.