כשנה לאחר שחשפה את הדגם לראשונה הונדה מוכנה להתחיל בשיווק מוקדם של הפרולוג, הקרוסאובר החשמלי של הונדה המיועד לשוק האמריקאי המבוסס על פלטפורמת Ultium של ג'נרל מוטורס הייעודית להנעה חשמלית, ג'נרל מוטורס היא גם זו שתייצר את הדגם עבור הונדה. השימוש בפלטפורמה של ג'נרל מוטורס והייצור האמריקאי יאפשר לרוכשי הפרולוג להנות מהטבת המס הנדיבה על רכישת רכב חשמלי של הממשל האמריקאי העומדת על סכום של עד $7500.
הונדה פרולוג הוא קרוסאובר 5 מושבים גדול יחסית ועם אורך של 4,877 מ"מ, רוחב של 1,988 מ"מ, גובה של ,1,643 מ"מ, בסיס גלגלים ענק של 3,093 מ"מ ונפח תא מטען של 713 ליטר הוא גדול יותר משמעותית, לדוגמה, מהונדה CR-V.
בשלב ההשקה הונדה פרולוג יהיה זמין לרכישה רק בדגם הנעה כפולה AWD עם הספק מרבי של 288 כ"ס ומומנט מרבי של 46 קג"מ, בשלב מאוחר יותר הדגם ישווק גם בגרסת הנעה אחורית 2WD. לא משנה באיזו תצורת הנעה תבחרו, בשני הדגמים נמצא סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 85kWh שתאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של עד ל-483 ק"מ בתקן EPA האמריקאי, בשלב עדיין לא מדובר בנתון סופי. לדגם יכול טעינה מהירה בהספק של עד 155kW ולפי הונדה טעינה של 10 דקות תאפשר להוסיף כ-105 ק"מ לטווח הנסיעה.
מדובר בטווח תחרותי לטסלה מודל Y וכך גם במקרה של המחיר שיעמוד לפי הונדה על "הצד הגבוה של $40,000" לפני הטבות מס, מחירה של טסלה מודל Y LR בשור האמריקאי עומד על החל מ-$50,500 לפני הטבת מס.
בתא הנוסעים המרווח של הדגם נוכל למצוא תצוגה עילית, משטח טעינה אלחוטי, שקעי טייפ C מלפנים ומאחור עם טעינה מהירה בהספק של עד 45W, מערכת שמע של BOSE עם 12 רמקולים, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל של "11 ומערכת מולטימדיה מתקדמת בגודל של "11.3 הכוללת עדכוני OTA, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי בחיבור אלחוטי ואת שירותי הרשת של גוגל מובנים במערכת, כולל ניווט, חנות אפליקציות, סייען קולי ועוד.
מערכת הבטיחות Honda Sensing שבדגם היא מהדור העדכני הכולל מעבר למגוון היכולות הקיימות גם זיהוי הולכי רגל מאחור, תיקון אקטיבי להיגוי וניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית.
הונדה פרולוג הוא רק סנונית ראשונה מתוך התוכנית של הנודה להשיק עד לשנת 2030 סך של 30 דגמים חשמליים שונים כאשר החל משנת 2025 הונדה תחל להציג דגמים חשמליים על בסיס פלטפורמה ייעודית מפיתוח עצמי.