תמונות ראשונות של אופל קורסה 2020 החדשה דלפו לרשת, מציגות רכב מודרני המבוסס על פיג'ו 208 החדשה.
במקביל לחשיפת פרטים רשמיים חדשים על הקורסה החדשה של אופל, תמונות של הדגם דלפו לרשת, חושפות לראשונה את הדור השישי לדגם שלראשונה מיוצר תחת הבעלות של קבוצת PSA (פיג'ו, סיטרואן ו-DS) ומבוסס על פיג'ו 208 החדשה שהוצגה מוקדם יותר השנה. את הדגם נפגוש באולמות התצוגה רק לקראת סוף השנה.
העיצוב החיצוני של הקורסה 2020 החדשה מודרני ונאה, מיישר קו עם שפת העיצוב העדכנית של אופל וללא ספק מהווה שדרוג משמעותי לעומת העיצוב "המבוגר" של הדגם הנוכחי. כאופציה, אופל תאפשר לרוכשים לבחור בפנסי IntelliLux LED מתקדמים. תא הנוסעים החדש של הקורסה גרמני באופיו, שמרני, נקי ומסודר ולא מנסה להמציא את הגלגל מחדש.
כמו בפיג'ו 208 החדשה גם בתא הנוסעים של הקורסה נוכל למצוא לוח מחוונים דיגיטלי - קטן יחסית - ומערכת מולטימדיה עדכנית בגדלים של "5 ועד ל-"10. בנוסף נמצא בלם יד חשמלי, מוט הילוכים אלקטרוני, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים ועוד.
הקורסה החדשה מבוססת על פלטפורמת CMP המודולרית לרכבים קומפקטיים של קבוצת PSA, פלטפורמה שתוכננה מראה לשאת גם מערכת הנעה חשמלית. עם אורך של 4.06 מטר, הקורסה החדשה ארוכה ב-40 מ"מ מהדגם היוצא, הרוחב נותר על 1.73 מטר ולבסיס הגלגלים נוספו 28 מ"מ לכדי מפסק סרנים של 2.54 מטר - כמו ב-208. הקורסה החדשה קלה בכמה עשרות ק"ג מהדגם היוצא כאשר דגם הבסיס הקל ביותר רושם על המאזניים משקל של 980 ק"ג. נפח תא המטען בדגם עומד על 309 ליטר, תוספת של 24 ליטר לעומת הדגם הנוכחי.
בתחום ההנעה נמצא את אותם מנועים של ה-208: מנוע 1.2 ליטר שלושה צילינדרים בהספק של 75 כ"ס או 100 כ"ס ו-130 כ"ס בגרסת טורבו. הגרסה האחרונה משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטו' - שידוך נדיר לסגמנט. בגרסת הדיזל נמצא את מנוע ה-1.5 ליטר Blue HDi החדש של פיג'ו שיוצע בדגם בגרסת 100 כ"ס ובשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית.
בנוסף לכך נוכל למצוא גם גרסה חשמלית לדגם, e-Corsa, עם הספק של 136 כ"ס, טווח חשמלי של כ-340 ק"מ ונתון תאוצה 0-100 של 8.1 שניות.