לאחר שחשפה בחודש ספטמבר האחרון את הגרסאות החשמליות של מיני קופר החדשה, עם טווח נסיעה של 305 עד 402 ק"מ, מיני חושפת כעת את גרסאות הבנזין החדשות של הדגם. אם בעבר הגרסאות החשמליות של מיני קופר התבססו על דגמי הבנזין, לכן הסוללה הייתה קטנה יותר והטווח מצומצם, בדור החדש לכל מערכת הנעה פלטפורמה שונה. מדלק מוטורס, יבואנית מיני בישראל, נמסר כי דגמי הבנזין של מיני קופר ישווקו בישראל במהלך המחצית השנייה של 2024.
מיני קופר החדשה ממשיכה עם מנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו רק שהפעם הוא מייצר הספק מרבי של 156 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ לעומת 136 כ"ס ו-22.4 קג"מ בדגם היוצא. בשידוך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 7.7 שניות, שיפור של 0.4 שניות לעומת הדגם היוצא.
מיני קופר S הספורטיבית ממשיכה עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ, זאת לעומת 192 כ"ס ו-28.5 קג"מ בדגם היוצא. גם כאן המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DCT והתוצאה היא נתון 0-100 קמ"ש של 6.6 שניות, שיפור של 0.2 שניות לעומת הדגם היוצא.
עיצוב קצת שונה לגריל הקדמי, שכעת צריך להזרים יותר אוויר לטובת קירור המנוע, תוספת של פלסטיקה סביב בתי הגלגלים לטובת המראה הדינאמי יותר (והפחות אווירודינאמי) יחד עם עיצוב קצת שונה לפגוש האחורי ועיצובים שונים לחישוקי הגלגלים, מסכמים את ההבדל הויזואלי, הקל, בין גרסאות הבנזין לגרסאות החשמליות.
תא הנוסעים זהה לחלוטין למה שכבר פגשנו בגרסאות החשמליות של הדגם, מינימליסטי, אופנתי, מיוחד מאוד ועם מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע עגול המבוססת על אנדרואיד. כמו בדגם החשמלי גם כאן הרוכשים יכולים לבחור מבין מגוון רחב של שילובי צבעים, חומרים, מרקמים ועוד.