2025 מיני JCW החדשה
מיני JCW החדשה בגרסת הבנזין.
2025 מיני JCW החדשה
מיני JCW החדשה בגרסת הבנזין.

רגע לאחר שהציגה את מיני JCW החשמלית, מיני חושפת כעת את גרסת הבנזין החדשה של מיני JCW, שתהיה זמינה במרכב 3 דלתות או קבריולט. בעוד שהגרסה החשמלית של מיני JCW היא הראשונה, גרסת הבנזין היא כנראה האחרונה שכן עד לסוף העשור מיני מתכננת לשווק רק רכבים חשמליים. 

 

בחזיתה של מיני JCW החדשה נמצא מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 228 כ"ס ומומנט מרבי של 38.7 קג"מ, תוספת של 6.1 קג"מ לעומת הדגם היוצא. המנוע הזה משודך הפעם לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים במקום 8 הילוכים אוטומטית בדגם היוצא, על הכביש התוצאה היא נתון 0-100 קמ"ש של 6.1 שניות (קבריולט: 6.4) ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש (קבריולט: 245 קמ"ש). 

 

2025 מיני JCW החדשה
מיני JCW החדשה.

למרות התיבה שאמורה להיות מהירה יותר ותוספת המומנט המשמעותית, נתון הביצועים זהים לאלו של הדגם היוצא. כנראה יחסי העברה שונים לתיבת ההילוכים ותוספת המשקל הקלה של 35 ק"מ (1,330 ק"ג) הם כנראה הגורמים לכך שאין שינוי בתחום הביצועים. 

 

העיצוב החיצוני של מיני JCW בנזין דומה למה שפגשנו לאחרונה בדגם החשמלי, למעט עיצוב שונה במעט לפגוש האחורי, לגריל הקדמי, חישוקי הגלגלים ("17 או "18) וספוילר הגג. חלל תא הנוסעים ממשיך את האווירה החיצונית עם גלגל הגה שמנמן וספורטיבי, מושבי ספורט, דוושות בגימור מתכתי, תצוגה ייעודית לדגם ביצועים במסך המרכזי ועוד. את הגג הרך של דגם הקבריולט ניתן לפחות/לסגור בזמן של 18 שניות וניתן לעשות זאת עד למהירות של 30 קמ"ש, את הגג גם ניתן לפתוח באופן חלקי כסוג של חלון גג. 

 

מיני JCW החדשה תא הנוסעים
מיני JCW החדשה.

לעומת הגרסאות הרגילות דגמי JCW נהנים בנוסף ממערכת בלימה משודרגת עם צלחות בלימה גדולות יותר ורפידות אגרסיביות יותר, היגוי חד יותר, כיול מתלים שונה עם הנמכת מרכב קלה, מוטות מייצבים עבים יותר ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.