ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש מקבל מנוע טורבו דיזל V6 חדש. בישראל, לקראת חודש יוני 2011.

מנוע דיזל לגרנד צירוקי החדש

עכשיו שקרייזלר ופיאט רוקדים טנגו צמוד, מספקת פיאט ל-ג'יפ גרנד צ'ירוקי, מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר שפותח ע"י VM Motori בשיתוף עם פיאט. מנוע זה משרת גם את השיבוט האירופאי של קרייזלר 300 בדמותה של לנצ'יה תמא החדשה.

 

פיאט מעוניינת לדחוף חזק את הגרנד צ'ירוקי באירופה, כרכב הפנאי היוקרתי ביותר שלה בהיצע. המנוע בעל הספק של 241 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-56 קג"מ בתחום של 1,800-2,800 סל"ד. מנוע זה מחליף את המנוע מרצדס (של ה- ML) ששירת את ה-גרנד צ'ירוקי CRD. ההספק גבוהה ב-27 כ"ס ב-4 קג"מ. למרות הגידול בהספק, צריכת הדלק שופרה ועומדת על צריכה משולבת של 12 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 218 גרם/ק"מ.

 

ג'יפ משדכת לגרד צ'ירוקי את אותה יחידה אך בהספק נמוך יותר של 190 כ"ס ו-44.85 קג"מ. המנוע החזק יוצע רק ברמת הגימור לימיטד ואילו המנוע המוחלש, יוצע ברמת הגימור לרדו ואופציה ברמת הגימור לימיטד.

 

מכשירי תנועה, יבואנית קרייזלק/ג'יפ לישראל, תביא את גרסת הדיזל לקראת חודש יוני הקרוב בשתי רמות הגימור, מחירים טרם נקבעו.

01jeepgc2011review
01jeepgc2011review
02jeepgc2011review
02jeepgc2011review
03jeepgc2011review
03jeepgc2011review
06jeepgc2011review
06jeepgc2011review
07jeepgc2011review
07jeepgc2011review
007_2011jgc
007_2011jgc
08jeepgc2011review
08jeepgc2011review
10jeepgc2011review
10jeepgc2011review

תגיות: ג'יפ
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.