מותג גיאומטרי לרכבים חשמליים של ג'ילי החל לשווק בסין דגם חשמלי נוסף, הפעם מדובר בדגם גיאומטרי E שהוא קרוסאובר חשמלי עירוני קטן וזול יותר (משמעותית) מהגיאומטרי C המשווקת אצלינו המכוון לקהל צעיר המחפש לרכוש את הרכב החשמלי הראשון שלו. בשלב זה לא ידוע עדיין האם הדגם צפוי להגיע לישראל, אך סביר להניח שלא.
לג'ילי גיאומטרי E אורך של 4,006 מ"מ, רוחב של 1,765 מ"מ, גובה של 1,550 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,485 מ"מ, כך שבהחלט שמדובר כאן בקרוסאובר קטן, קטן יותר מרכבים כדוגמת סיאט ארונה. כמו הגיאומטרי C, גם הגיאומטרי E הוא לא דגם חשמלי ייעודי שכן הוא מבוסס על רכב בנזין במקור ולמעשה, הגיאומטרי E הוא פשוט גרסה חדשה, מודרנית ומשודרגת לג'ילי EX3 החשמלי. כן, הסינים בהחלט יודעים לעשות סלט שלם מהדגמים שלהם.
מערכת ההנעה החשמלית של הגיאומטרי E מבוססת על מנוע חשמלי קדמי צנוע המייצר 80 כ"ס ו-13.2 קג"מ בלבד, זה מספיק בהחלט לנסיעה עירונית, גם כי המהירות המרבית של הדגם עומדת על 1025 קמ"ש בלבד. רוכשי הדגם יכולים לבחור מבין שתי סוללות (מסוג LFP), האחת בקיבלות של 33.5kWh המאפשרת טווח נסיעה של 320 ק"מ והשנייה בקיבלות של 39.4kWh המאפשרת טווח נסיעה של 401 ק"מ, קחו בחשבון שזה בתקן הסיני האופטימי.
טעינה מהירה של הסוללה (30% - 80%) אורכת 30 דקות בלבד, טעינה ביתית (6.6kW) דורשת המתנה של 5.5 שעות או 6.5 שעות בהתאמה. למרות שמדובר בדגם פשוט, לרשות הנהג אפשרות בחירה מבין 3 דרגות שונות למערכת הבלימה הרגנרטיבית.
אל העיצוב החיצוני החביב ג'ילי התאימה תא נוסעים מודרני ומאובזר היטב, כולל לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מולטימדיה מתקדמת "10.25 עם תפעול קולי וחיבור 4G קבוע המאפשר שליטה מרחוק ועדכוני OTA, שקעי USB לנוסעים מלפנים ומאחור, בקרת הורים, בקרת אקלים, מפתח חכם ועוד.
ברמת הגימור הבכירה נמצא בנוסף בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת, מצלמת דרך מובנית ועוד.