כלמוביל, יבואנית מותג הרכב ג'אקו (Jaecoo) בישראל, מודיעה כי בקרוב היא תחל לשווק את גרסת הפלאג-אין של הג'אקו 7, גרסה המציעה טווח נסיעה חשמלי של 90 ק"מ וטווח נסיעה משולב של 1,300 ק"מ למיכל אחד, כלומר צריכת דלק משולבת של 22.5 ק"מ לליטר. ג'אקו 7 פלאג-אין יצטרף אל גרסת הבנזין הרגילה של הדגם אשר הושקה בישראל בחודש יולי האחרון - ממנו הוזמנו כבר למעלה מ- 1,300 רכבים עד היום.
מערכת ההנעה ההיברידית של ג'אקו 7 PHEV משלבת מנוע 1.5 ליטר טורבו בפיתוח ייעודי להנעה היברידית יחד עם מנוע חשמלי חזק בהספק של 204 כ"ס כך שלמערכת הספק משולב של 342 כ"ס. את טווח הנסיעה החשמלי מאפשרת סוללה בקיבולת של 18.3kWh ומה שמעניין הוא שזו אל סוללת NMC אלא סוללת LFP שאמורה להחזיק לכל אורך חיי הרכב. את הסוללה ניתן להטעין גם בטעינה מהירה של 20 דקות לכ-80%.
מעבר ליחידת ההנעה השונה, השאר דומה למוכר לנו מגרסת הבנזין של הדגם, כלומר קרוסאובר משפחתי באורך של 4,500 מ"מ, רוחב של 1,865 מ"מ, גובה של 1,670 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,672 מ"מ.
לצד זה נמצא רשימת אבזור עשירה הכוללת מושבים קדמיים חשמליים, ריפודי עור, מצלמה היקפית כולל מצב "שלדה שקופה", מולטימדיה "14.8, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מערכת שמע מבית SONY, תצוגה עילית, אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, משטח טעינה אלחוטי כפול, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור ועוד.