יונדאי ממשיכה להרחיב את היצע דגמי חטיבת הביצועים N שלה ואחרי ה- i30N ה- i20N והולוסטר N היא מציגה כעת את האלנטרה N, גרסת הביצועים של האלנטרה החדשה שטרם נחתה בישראל. למי שמסתפק בפחות, יונדאי מציעה את האלנטרה N ליין עם מנוע 1.6 ליטר טורבו 201 כ"ס.
יחידת ההנעה כאן היא בדיוק אותה יחידת הנעה של ה- i30N המחודשת, מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 280 כ"ס ומומנט מרבי של 40 קג"מ המתקבל בין 1,950-4,600 סל"ד. את תחנת הכוח הזו ניתן לקבל בשידוך לתיבת 8 הילוכים DCT כפול מצמדים או לתיבת 6 הילוכים ידנית, בשני המקרים הכוח עובר אל הגלגלים הקדמיים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית eLSD.
בשילוב של מערכת בקרת יציאה מהמקום ומוד NGS המספק גדישת יתר למשך של 20 שניות - המעלה את ההספק המרבי ל-290 כ"ס, מתקבל בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.3 שניות. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.
כמו בשאר דגמי N של יונדאי עם תיבת ה-8 הילוכים DCT גם כאן לתיבת יש מספר מצבי פעולה אוטומטיים לחידוד הביצועים במידה והנהג מעדיף את זה על פני שליטה ידנית מלאה על תיבת ההילוכים דרך המנופים שמאחורי גלגל ההגה. המצבים האלו משנים בנוסף את כיול הבולמים האדפטיביים, הסאונד של מערכת הפליטה ואת תגבור ההיגוי. בדגם הידני ישנה מערכת גז ביניים אוטומטי בעת הורדת הילוך.
לעומת האלנטרה הרגילה הדגם זכה למגוון חיזוקי שלדה, מתלים ונקודות עיגון לשלדה בכדי להקשיח את מבנה הרכב ולהפחית משקל בלתי נתמך. בנוסף נמצא מערכת בלימה משודרגת עם צלחות בלימה קדמיות בקוטר של 360 מ"מ ותעלת אוורור מהפגוש הקדמי לשיפור הקירור של מערכת הבלימה. בהשראת דגמי הראלי WRC של יונדאי, הדגם מצויד במערכת העברת כוח אינטגרלית המשלבת את הדרייב שאפט עם מיסב הגלגל לכדי יחידה אחת, דבר המאפשר מאפשר לחסוך 1.7 ק"ג מהמשך הבלתי נתמך. עוד בנושא המשקל הבלתי נתמך, הדגם נשען על חישוקי "19 קלים במיוחד הנועלים צמיגי מישלין PS4s בפיתוח ייעודי לדגם, לעומת פירלי P-Zero בדגם i30N.
בתא הנוסעים של האלנטרה N נמצא מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה וגלגל הגה N עם כפתור התנעה וכפתורי קיצור לשינוי מהיר של מצבי הנהיגה. בלוח המחוונים הדיגיטלי ובמערכת המולטימדיה נמצא תצוגת N ייחודית לדגמי הביצועים של החברה כולל מידע על כוחות g, נתוני ביצועים, לחץ שמן, מד גדישה, טמפרטורת שמן ועוד. המערכת מספקת גם מדידת זמני הקפה ובשווקים מסוימים, לרשות הנהג אפליקציה למכשיר הסלולרי (Hyundai N) המאפשרת לשמור את כל הנתונים ולנתח אותם בבית או לשתף עם אחרים.
רוכשי הדגם יוכלו לשדרג את תא הנוסעים עם מושבי באקט הקלים יותר ב-2.2 ק"מ מהמושבים הרגילים של הדגם, מספקים תמיכה טובה יותר בגוף ומותקנים 10 מ"מ נמוך יותר.