הגיל הממוצע של רוכשי ביואיק בארה"ב ירד מגיל-72!!! לגיל 65
ביואיק, כמו מותג אחר של GM קאדילק, הפכה עם השנים למותג הפנסיונרים הרשמי של אמריקה, אלו עם הכסף ואלו עם הקצת יותר. GM עשתה מהפכה עיצובית ותדמיתית וצריך להודות, גם אמתית מתחת לפח והצעירה את שני המותגים.
כשהאיש החזק והאגדי של GM, בוב לוץ, הציג את הביואיק ריגל בתערוכת דיטרויט האחרונה, הוא הבטיח שביואיק תחזור לימי הזוהר שלה. אז אמנם זה עוד עשוי לקחת זמן ובעיקר התמדה עם הקו החדש והמצליח של ביואיק, אך במספרים, לא של מכירות אלא של גיל הרוכשים, זה מתחיל לעבוד. הגיל הממוצע של רוכשי ביואיק היה עד לא מזמן 72!! במהלך השנה האחרונה ירד הגיל הממוצע של רוכשי ביואיק ל-65. אז אמנם עדיין בתחום גיל הזהב פחות או יותר אך בהחלת התחלה בהצערת המותג.
את השינוי הגדול החלה הביואיק לקרוס הקודמת, אך מהפכה של ממש החלה עם הלקרוס החדשה שהציגה עלייה של 236%! במכירות הלקרוס לעומת שנה שעברה עם הדגם הקודם.
סך המכירות של ביואיק עלה ב-76% בחודש האחרון לעומת אשתקד.
כש-GM הייתה צריכה להחליט אילו מתוגים למכור או "להרוג" ביואיק ניצלה מהגזירה רק בשל העובדה שבשוק הסיני היא המותג הכי מצליח של GM. בעיקר כי ביואיק עונה להגדרה הסינית לרכב נחשב, רכב ארוך וגדול עם בסיסי גלגלים של משאית קטנה, די דומה לאיך שהתייחסו בארץ לרכב אמריקאי בשנות ה-80-70.