הג'ולייטה תתחרה בשוק הקומפקטיות פרמיום, בפסגת ההיצע תעמוד גרסת התלתן הירוק עם הספק של 235 כ"ס.
הג'ולייטה החדשה תושק עם 4 מנועים, שני דיזל ושני בנזין (בהמשך תוצע גרסת התלתן הירוק). בתחתית הסולם גרסת TB1.4 עם 120 כ"ס, 1.4 מולטיאייר 170 כ"ס. גרסת ה-TB1.4 תציע צריכת דלק מרשימה של 21.74 ק"מ ללטיר ופליטת מזהמים של 135 גרם לקילומטר. שני מנועי הדיזל הם JTDM 1.6 בהספק של 105 כ"ס ו-32.6 קג"מ וצריכת דלק נפלאה של 27 ק"מ לליטר וגרסת JTDM 2.0 בהספק של 170 כ"ס ו-35.7 קג"מ. גרסאות הבסיס ישולבו עם תיבת 6-הילוכים ידנית והגרסאות הבכירות יצעו בנוסף עם תיבה אוטו' כפולת מצמדים.
חיצונית האלפא לובשת מידות של 4.35 מ' אורך, 1.46 מ' גובהה, 1.8 מ' רוחב ובסיס גלגלים של 2.63 קומפקטית אך אמורה להציע מרחב משופר בהרבה מה-147.
בהתאם לצו האופנה גם הג'ולייטה מתהדרת בתאורת LED קבוע מלפנים ומאחור. העיצוב מלפנים שאול מהמיטו לטוב ולרע ומאחור היא דווקא שומרת על עיצוב אלפיסתי מוכר. מבפנים אלפא פותחת שפה עיצובית חדשה וכרגיל אצל אלפא זה נראה מרשים ועכשיו אפילו הנדסת האנוש טובה כאשר הקונסולה המרכזית מחולקת ל-3 חלקים והפרדה ברורה בין אפשרויות התפעול השונות.