בתחילת 2018, נפגוש על כבישי ישראל את הקורסלנד X והגרנדלנד X החדשים ועוד לפני סוף השנה, את האינסיגניה החדשה.
אופל אמנם לא הציגה בתערוכת פרנקפורט האחרונה דגמים חדשים שלא הספקנו להכיר, אך היא כן הציגה שלושה דגמים חדשים אותם נפגוש בחודשים הקרובים על כבישי ישראל. שניים מאותם דגמים כבר מבוססים על מכלולים של פיג'ו - כולל מנועים ופלטפורמות - אשר רכשה מג'נרל מוטורס את השליטה על אופל, סופית בחודש מרץ האחרון אך התהליך החל כבר מזמן.
אופל גרנדלנד X – מתחרה לקיה ספורטאז':
את הגרנדלנד X, אופל חשפה בחודש אפריל האחרון כקורסאובר הקומפקטי החדש של המותג. הגרנדלנד X מבוסס על פיג'ו 3008 החדש, לשני הדגמים מידות דומות אך כמובן עיצוב שונה לחלוטין.
הגנדלנד X מצויד במנוע ה-1.2 ליטר טורבו של פיג'ו עם 130 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו' וכן במנוע דיזל 1.6 ליטר עם 120 כ"ס. הגרנדלנד X ישווק בישראל עם מנוע ה-1.2 ליטר בתחילת שנת 2018.
אופל קרוסלנד X החדשה – המריבה הפכה לקרוסאובר:
את הקרוסלנד X, אופל חשפה בחודש ינואר השנה כמחליף למיקרווואן אופל מריבה. הקרוסלנד X מבוסס על פיג'ו 2008 והוא מהווה מענה נוסף, יחד עם המוקה X, לדרישה הגוברת לקרוסאוברים עירוניים בשוק הרכב האירופאי.
הקרוסלנד X ישווק בישראל בתחילת 2018 עם מנוע 1.2 טורבו 110 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו'.
אופל אינסיגניה GSI – מנהלים ספורטיבית:
אנחנו לא יודעים לומר עדיין האם הגרסה הספורטיבית של האינסיגניה החדשה – האינסיגניה GSI - תשווק בישראל, אך כבר בקרוב אופל ישראל תחל בשיווקה של הגרסה הרגילה של הדגם אשר הוצגה עוד בחודש דצמבר אשתקד. בעוד האינסיגניה GSI מצוידת בכיול ספורטיבי ומנוע 2.0 ליטר טורבו עם 260 כ"ס והנעה כפולה, האינסיגניה הרגילה תשווק עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 165 כ"ס. האינסיגניה משווקת גם בגרסת 2.0 טורבו עם 250 כ"ס ומערכת הנעה כפולה מתקדמת, אך גרסה זו יקרה למדי כך שבספק אם נזכה לראותה על כבישי ישראל.
האינסיגניה החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה של ג'נרל מוטורס, היא מרווח משמעותית מהדגם היוצא, במיוחד מאחור, ובנוסף היא קלה משמעותית מהדגם היוצא בכ-175 קג"מ, כך שאופל טיפלה בשתי נקודות החולשה העיקריות של הדגם היוצא.