כחמישה חודשים לאחר שחשפה את האסטרה 2022 החדשה בדגמי החמש דלתות האצ'בק, אופל חושפת כעת את האסטרה טורר החדשה, גרסת הסטיישן השימושית של הדגם. עם שפת העיצוב החדש של אופל מורכב הסטיישן, לאסטרה טורר מראה דינאמי ומוצלח.
כמו האסטרה האצ'בק, גם האסטרה טורר תשווק עם מבחר של מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 110 כ"ס עד 130 כ"ס ובשני דגמי פלאג-אין חזקים יותר בהספקים של 180 כ"ס או 225 כ"ס עם טווח חשמלי של מעל ל-50 ק"מ המושג באמצעות שימוש בסוללת ליתיום-יון נטענת בקיבולת של 12.4kWh.
האסטרה טורר מציעה נפח מטען גדול למדי של 608 ליטר ועד ל-1,636 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. דגמי הפלאג-אין, בשל התקנת הסוללה מאחור, נפח תא המטען מצומצם יותר ועומד על 548 ליטר עד 1574 ליטר. דגמי הבנזין והדיזל נהנים גם מאופציה לרצפת תא מטען בגבוה משתנה שלא אפשרית בדגמי הפלאג-אין.
לאסטרה טורר אורך של 4,644 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,732 מ"מ, כך שהיא ארוכה יותר ב-270 מ"מ מהאסטרה האצ'בק וזכתה לתוספת של 57 מ"מ לבסיס הגלגלים. רק נזכיר כי האסטרה טורר החדש מבוססת על פיג'ו 308 SW החדשה שהוצגה מוקדם יותר השנה.
בשאר התחומים מדובר כמובן בדגם זהה לאסטרה האצ'בק, כך שגם כאן אנחנו פוגשים תאורת LED מלאה כסטנדרט עם אופציה לתאורה אדפטיבית, צמד מסכי "10.25 בתא הנוסעים עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה המתקדמת (אנדרואיד אוטו, אפל קארפליי, תפעול קולי, עדכוני OTA ועוד), תפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים, מצלמת 360 מעלות, משטח טעינה אלחוטי, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה ושימוש במצלמה הקדמית בכדי להתאים את מהירות הנסיעה לתמרורים או לתוואי הדרך, בקרת סטייה מנתיב התומכת במעבר נתיב אוטומטי ועוד.