אופל אסטרה GTC 2011 החדשה תתחרה בפולקסווגן שירוקו ותצויד במנועים בהספקים של עד 180 כ"ס.
אופל מסירה את הלוט מעל האסטרה GTC הספורטיבית במרכב 3 דלתות האצ'בק שתתחרה ברנו מגאן ספורט ופולקסווגן שירוקו 2010. האסטרה GTC מצוידת במתלה קדמי HiPer strut שנלקח הישר מהאינסיגניה VXR וסרן ארכובה בחיבור watt, כמו האסטרה הרגילה, מאחור.
למרות המראה השאול מגרסת ה-5 דלתות, האסטרה GTC שונה למדי מאחותה "הרגילה". המרכב כולו הנומך ב-10 מ"מ, בסיס הגלגלים הוארך ב-10 מ"מ ומפסק הסרנים מלפנים ומאחור הורחב ב-40 מ"מ ו-30 מ"מ בהתאמה. ה-GTC זוכה בבולמים אדפטיביים שנקראים אצל אופל FlexRide ומאפשרים לנהג לבחור בין 3 מצבים: Standard, Sport and Tour .
בתחום המנועים, תצויד האסטרה ב-3 מנועים: 1.4 ליטר טורבו בשני הספקים של 120 ו-140 כ"ס, מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 180 כ"ס ומנוע טורבו דיזל 2.0 ליטר בהספק של 165 כ"ס. אופל לא מספקת את כל הנתונים עבור המנועים, אך מנוע ה-1.6 ליטר יציע מהירות מרבית של 220 קמ"ש.
לפי אופל, למרות הגג המשתפל בחדות לאחור, האסטרה GTC עדיין תציע מקום מרווח ל-4 נוסעים ותא מטען בנפח של 370 ליטר ועד ל-1235 ליטר כאשר המושבים מקופלים.
לידתה המחודשת של ה-GTC , כמובן מבשרת על כך שבעוד שנה כנראה, נזכה לראות את הגרסה הקיצונית ה-OPC/VXR שתתחרה בגולף R עם הספק הצפוי לעמוד על כ-300 כ"ס.