אסטרה GTC החדשה תשווק בישראל במנוע 1.4 ליטר טורבו 140 כ"ס עם תיבה אוטו' וברמת גימור גבוהה וספורטיבית.
אופל ישראל משיקה בישראל את האסטרה GTC החדשה, גרסת השלוש דלתות הספורטיבית של האסטרה, ותחל את שיווקו הסדיר בימים הקרובים.
אופל אסטרה GTC היא לא רק גרסת 3 דלתות של האסטרה האצ'בק הרגילה, אלא מכונית שתוכננה מראש להיות ספורטיבית יותר. לשם כך, האסטרה GTC נמוכה, עם מפסק סרנים רחב יותר ובסיס גלגלים ארוך יותר לשיפור היציבות הכיוונית והתנהגות הכביש.
אסטרה GTC תשווק בישראל עם בנזין 1.4 ליטר טורבו בהספק של 140 כ"ס בין 4900-6000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.4 קג"מ (22.6 קג"מ בגדישת יתר זמנית) בין 1850-4900 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 10.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. צריכת הדלק: 14.7 ק"מ לליטר.
הרכב מגיע ברמת גימור גבוהה במיוחד, הכוללת דיפוני עוד בדלתות, מושבי ספורט המשלבים עור עם בד , מערכת בקרת אקלים דו אזורית, מערכת שמע מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, חישוקי "18 קלים ועוד.
גודל בסיס הגלגלים של ה-GTC הינו 269 ס"מ, הנחשב לרחב בקטגוריה; המרכב הונמך בכ-1.5 ס"מ ומפסקי הגלגלים הורחבו ב-40 מ"מ מלפנים וב-30 מ"מ מאחור. המתלה הקדמי המותקן בדגם זהה למתלה האינסיגניה OPC.
לדברי אילן טל , מנכ"ל משותף אופל ישראל, "דגם ה- GTC מצטרף לרשימה מכובדת של דגמים חדשים ורמות גימור חדשות אשר משיקה החברה בישראל בשנת 2012. זאת, כחלק ממהלך אסטרטגי אותו מבצעת החברה במטרה להעמיק אחיזתה בשוק המקומי ולהגדיל את היצע הדגמים שלה. אנו מאמינים כי דגמי אופל מגוונים את השוק ומביאים עמם יתרונות של יוקרה, עיצוב חדשני, בטיחות ואיכות בלתי מתפשרת. במקביל, אנו מתמחרים את כל הדגמים החדשים באופן תחרותי על-מנת לחשוף את הציבור ליתרונות הרבים שברכבי אופל. אני בטוח כי דגם ה- GTC ייקלע לטעמם של חובבי נהיגה רבים".