אודי מוסיפה ל-Q8 מנוע דיזל חלש יותר בהספק של 231 כ״ס ומנוע בנזין בהספק של 340 כ״ס, מנועים המצטרפים למנוע הדיזל 286 כ״ס ששווק עד עתה עם הדגם.
כאשר אודי השיקה בישראל ובאירופה את הקרוסאובר קופה Q8, הוא שודך למנוע דיזל אחד, TDI 50, בהספק מרבי של 286 כ״ס. כעת, הדגם זמין לרכישה בגרסת דיזל חלשה יותר, 45 TDI, ובגרסת בנזין חזקה עם 340 כ״ס 55 TFSI.
מנוע הדיזל החדש הוא גרסה חלשה יותר של מנוע ה-3.0 ליטר V6 טורבו של הדגם, עם הספק מרבי של 231 כ״ס ומומנט מרבי של 51 קג״מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.1 שניות ולמהירות מרבית של 233 קמ״ש.
מנוע הבנזין הוא מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו בהספק מרבי של 340 כ״ס ומומנט מרבי של 51 קג״מ, עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.9 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ״ש.
שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה קוואטרו. כל המנועים נעזרים במערכת מיקרו היברידית הפועלת במתח של 48V, המערכת מאפשרת לכבות את המנוע ולשייט על חשמל במהירויות של 55-150 קמ״ש, למשך של עד 40 שניות.