MG חושפת באירופה את MG ZS Hybrid Plus החדש, דור שני לקרוסאובר הקומפקטי של MG שהפעם ישווק רק עם הנעה היברידית, לראשונה בדגם, וללא גרסה חשמלית שכן הפעם הגרסה החשמלית המקבילה תהיה דגם נפרד המבוסס על פלטפורמה ייעודית להנעה חשמלית.
מערכת ההנעה ההיברידית של MG ZS החדש מוכרת לנו מהסופרמיני MG3 החדשה, שילוב של מנוע 1.5 ליטר שתוכנן במיוחד לשילוב במערכת הנעה היברידית בהספק של 102 כ"ס ומומנט של 13 קג"מ המשודך לתיבת 3 הילוכים אוטומטית. למנוע הבנזין מסייע מנוע חשמלי חזק בהספק של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ המופעל באמצעות סוללה בקיבולת של 1.83kWh.
למערכת הזו הספק משולב של 194 כ"ס והיא מאפשרת לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות לצד צריכת דלק משולבת חסכונית של 19.6 ק"מ לליטר. MG ZS החדש יתחרה מול דגמים כגון רנו קפצ'ור, יונדאי קונה, ניסאן ג'וק ועוד והוא יעשה את זה לא רק באמצעות המערכת ההיברידית החסכונית אלא גם באמצות מחיר זול יותר בכ-10% מזה של המתחרים.
מערכת ההנעה ההיברידית החדשה של MG תעבור בין מספר מצבי הנעה באופן אוטומטי, כולל מצב חשמלי מלא בהתאם למצב הטעינה של הסוללה, מצב טורי בו מנוע הבנזין משמש כגנרטור וההנעה חשמלית בלבד, מצב היברידי מקבילי בו שני המנועים מחוברים אל הגלגלים ומצב בו מנוע הבנזין אחראי על הנעת הדגם ובמקביל מבצע טעינה של הסוללה בהתאם לעומס.
העיצוב החיצוני של MG ZS החדש מודרני יותר למראה מזה של הדגם היוצא ונעשה בהשראת שפת העיצוב העדכנית של החברה כפי שפגשנו לאחרונה ב- MG HS החדש, אך בסך הכל מדובר בעיצוב שמרני מאוד שלא יאתגר את המתחרים בתחום זה. ל- MG ZS החדש אורך של 4,430 מ"מ, רוחב של 1,818 מ"מ, גובה של 1,635 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,610 מ"מ, כך שהוא גדול ומרווח יותר מהדגם היוצא.
חלל תא הנוסעים של הדגם אמנם חדש לחלוטין אז מזכיר במידה רבה את זה של הדגם היוצא וכן, גם בתחום זה הוא לא ממש יאתגר את המתחרים להם עיצוב מושקע במיוחד. במרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה החדשה של MG עם מסך מגע בגודל "12.3, ממשק אריחים והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, נמצא גם לוח מחוונים עם תצוגה דיגיטלית ומסך "7 במרכזו, את גלגל ההגה החדש של MG ואת כל האבזור המקובל ברכב מודרני, בתחום הנוחות והבטיחות.