2020 אודי A6 55 TFSI e היברידית
אודי A6 בגרסה היברידית פלאג-אין חדשה.
2020 אודי A6 55 TFSI e היברידית
אודי A6 בגרסה היברידית פלאג-אין חדשה.

אודי A6 55 TFSI e היא גרסת פלאג-אין למכונית הסאלון של אודי עם הספק כולל של 367 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 53 ק"מ.

 

בתחילת השנה, אודי הבטיחה כי היא תשיק 4 דגמי פלאג-אין חדשים וכעת, היא מסיימת לקיים את ההבטחה הזו עם הצגתה של אודי A6 55 TFSI e quattro, גרסת פלאג-אין היברידית למכונית הסאלון של החברה המתחרה מול מרצדס E300 e ומול ב.מ.וו 530e.

 

יחידת ההנעה שבדגם זהה למה שכבר הספקנו לפגוש בגרסאות הפלאג-אין של ה-A7 וה-Q5, יחידת הנעה היברידית המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר TFSI המייצר 252 כ"ס ו-37.7 קג"מ לבין מנוע חשמלי המוסיף 143 כ"ס ו-35.7 קג"מ ומשולב בתיבת ה-7 הילוכים s-tronic כפולת המצמדים. ההספק הכולל של המערכת עומד על כולל של 367 כ"ס והמומנט מרבי על 51 קג"מ הזמין כבר החל מ-1,250 סל"ד.

 

2020 אודי A6 היברידית פלאג-אין
טווח נסיעה חשמלי של 53 קילומטר.

הכוח עבור אל הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה קוואטרו המאפשרת לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש 5.6 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. כמו בשאר דגמי הפלאג-אין הבכירים של אודי, בדגם מותקנת סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 14.1kWh המאפשרת לדגם נסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש וטווח נסיעה חשמלי של 53 ק"מ בתקן WLTP.

 

כמו בשאר הדגמים, מערכת ההנעה ההיברידית פועלת במספר מצבי פעולה. מצב EV מאפשר הנעה חשמלית מלאה בו מנוע הבנזין נכנס לפעולה רק בהאצה חזקה או במהירויות של מעל ל-135 קמ"ש. במצב היברידי המערכת עושה שימוש במידעה ממערכת הניווט, דיווחי תנועה ואופי הנהיגה של הנהג בכדי להשיג צריכת דלק אופטימלית ובכדי לעשות שימוש מרבי בהנעה חשמלית. בכל עת הנהג יכול לבחור במצב "HOLD" השומר על מצב הטעינה של הסוללה לטובת שימוש מאחור יותר או במצב Dynamic המאפשר לנהג לעשות שימוש במלוא הפוטנציאל של מערכת ההנעה לטובת מקסימום ביצועים.

 

2020 אודי A6 היברידית פלאג-אין
עם חבילת S ליין ספורטיבית כסטנדרט.

הסוללה שבדגם נטענת באמצעות מטען בהספק של עד 7.4kW הדורש המתנה של כשעתיים וחצי לטעינה מלאה 0-100 אחוז. את הטעינה ניתן לנהל באמצעות אפליקציה סלולרית, המאפשרת בנוסף התנעה מאחור, הפעלה מרחוק של בקרת האקלים ועוד.

למרות שמדובר בדגם "ירוק" אודי בחרה להעניק לדגם את חבילת S ליין כסטנדרט המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר באמצעות חישוקי "19 וקליפרים באדום, חלונות כהים מאחור, עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים, מראות צד בשחור, מושבי ספורט ועוד. בנוסף, הדגם מצויד בתאורה ראשית LED Matrix, בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורים, מתלים בכיול ספורטיבי, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד.

 

מחיר הדגם בגרמניה עומד על החל מ-68,850 אירו.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.