שברולט חושפת את הבלייזר החדש, עם עיצוב בהשראת הקמארו ומבחר של שני מנועים בהספקים של עד 305 כ"ס.
שברולט חשפה אמש באטלנטה את הבלייזר 2019 החדש, 13 שנים לאחר שהפסיקה לייצר את הדגם, שהיה בעבר אחד מרכבי הכביש/שטח הפופולריים ביותר שלה. UMI, יבואנית שברולט בישראל, מוסרת כי הבלייזר החדש ישווק בישראל בתחילת 2019.
העיצוב החיצוני כבר לא מנסה להיות רכב שטח אלא קרוסאובר מוחצן וספורטיבי למרבה השואל השראה רבה מהעיצוב של הקמארו 2019 המחודשת, את זה אנחנו פוגשים אף יותר בעיצוב תא הנוסעים, בין אם בעיצוב הדשברוד, פתחי המיזוג המרכזיים בתחתית הקונסולה המרכזית - כולל שליטה על הטמפרטורה דרך המסגרת של פתחי המיזוג, עיצוב מערכת המולטימדיה ועוד. מה שכן שונה הוא גלגל ההגה החדש בשברולט ולוח המחוונים המודרני המורכב בחלקו ממסך גדול. חשוב לא פחות אולי, שברולט סוף סוף עוברת מתאורת מכשירים בצבע "כחול קרח" הוותיקה והמיושנת ועוברת לתאורה לבנה ומודרנית.
בתא הנוסעים, המכיל 5 מושבים, נוכל למצוא שורה שנייה הנעה על מסילה (14 ס"מ), משטח טעינה אחלוטי ושש כניסות USB, מראה מרכזית מבוססת מצלמה, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, נעילה חשמלית לתא הכפפות, מערכת מולטימדיה "8 התומכת ברשת 4G וכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. בנוסף נמצא מגוון של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
עם השקת הדגם, הבלייזר החדש יוצע עם מבחר של שני מנועי בנזין אטמוספריים: 2.5 ליטר עם 193 כ"ס ו-26 קג"מ והמנוע הבכיר הוא מנוע 3.6 ליטר V6 עם 305 כ"ס ו-37.2 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטו' ובכל הדגמים נמצא בורר מצבי נהיגה. דגמי הנעה כפולה AWD כוללים אפשרות להנעה קדמית בלבד ובדגמים הבכירים יותר מותקן דיפרנציאל מרכזי מתקדם עם שני מצמדים.