אודי R8 ספיידר החדשה תשווק עם מנוע V10 בהספק של 520 כ"ס וברמת אבזור גבוהה הכוללת תאורת LED MATRIX וקוקפיט וירטואלי.
חטיבת אודי, מבית צ'מפיון מוטורס, מודיעה על תחילת השיווק של אודי R8 Spyder החדשה, גרסת הגג הנפתח ל-R8 קופה. מחיר הדגם בישראל, החל מ-1,630,000 שקל – תוספת של כ-130,000 שקל לעומת גרסת הקופה.
כמו גרסת הקופה, גם גרסת הספיידר של ה- R8 מצוידת במנוע V10 אטמוספרי בהספק מרבי של 520 כ"ס ב-7,800 סל"ד ומומנט מרבי של 55 קג"מ ב-6,300 סל"ד. מדובר במנוע משופר לעומת הדגם היוצא הכולל הזרקת דלק ישירה ומערכת ACT המאפשרת פעולה על 4 צילינדרים בלבד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים S-TRONIC ועם הנעה כפולה קוואטרו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות (קופה:3.5 ש') ומהירות מרבית של 318 קמ"ש. גם צריכת הדלק השתפרה והיא עומדת כעת על 8.8 ק"מ לליטר.
את השיפור בביצועים, הדגם השיג גם באמצעות הפלטפורמה החדשה של הדגם העושה שימוש נרחב יותר באלומיניום וקרבון, דבר שאפשר לדגם להשיל כ-110 ק"ג ממשקלו יחד שיפור הקשיחות המבנית ב-40% לעומת הדגם היוצא. יחד עם זה, הדגם עדיין כבד ב-130 ק"ג מדגם הקופה.
את הגג הרך של ה- R8 ספיידר ניתן לסגור/לפתוח בלחיצת כפתור וניתן לעשות עד למהירות של 50 קמ"ש כאשר הזמן הנדרש לפתיחה/סגירה מלאה עומד על 20 שניות. בנוסף, את הזכוכית האחורית ניתן לפתוח או לסגור בנפרד.
ה-R8 מוצעת למכירה ברמת גימור הכוללת, בין היתר: הגה ספורט קטום עם 3 זרועות וציפוי עור, ריפודי עור Nappa, מושבי ספורט מתכווננים חשמלית הכוללים חימום, מערכת סאונד תוצרת B&O הכוללת 13 רמקולים, מערכת בקרת אקלים, תאורת אווירה משתנה, חבילת עור מורחבת שעוטפת את מרבית חלקי תא הנוסעים, מפתח חכם, חישוקי סגסוגת “20, מערכת פליטה ספורטיבית, גימור קרבון פנימי ועוד. בנוסף, הדגם מצויד ב"קוקפיט הוירטואלי" של אודי עם לוח מחוונים בגודל "12.3 עם תצוגה משתנה ובתאורת LED מטריקס מתקדמת הכולל 25 נורות לד בכל פנס הנשלטות בנפרד.