פיג'ו 2008 החדשה לשנת 2016 זוכה בעיצוב מעודכן ובמנועים חדשים, כולל 1.2 טורבו 110-130 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה וצריכת דלק של 20.8 ק”מ לליטר.
פיג'ו חושפת הבוקר את ה-2008 החדשה לשנת 2016 לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב מעודכן, אבזור משודרג ואת המנועים החדשים של פיג'ו כולל 1.2 טורבו בהספקים של 110-130 כ"ס וכן 1.6 טורבו דיזל מסדרת BlueHDi החדשה בהספקים של 75-120 כ"ס ועם צריכת דלק חסכונית במיוחד של 27.8 ק"מ לליטר.
פיג'ו 2008 לא היה הקרוסאובר העירוני הנאה או המוחצן ביותר בסגמנט, כיאה לקרוסאובר, מתיחת הפנים השתדלה ובצליחה להעניק לו מראה מגובש ומוצן יותר המזכיר כעת רכב פנאי ולא לסטיישן קטנה ומוגבהת כפי שהיה לפני מתיחת הפנים.
בתא הנוסעים, פיג'ו עדכנה את הגימור והחליפה כמה חומרים. במרכז הקונסולה נמצא את מערכת המולטימדיה העדכנית ביותר של פיג'ו הכוללת כעת את Apple CarPlay עבור מכשירי אייפון או Mirror Link עבור מכשירי אנדרואיד ואחרים. גם אבזור הבטיחות בדגם שודרג עם מערכת בלימה אוטו', מצלמה אחורית ומערכת חניה אוטו'. אל שלושת רמות הגימור של הדגם פיג'ו הוסיפה את רמת הגימור GT Line הכוללת חישוקי "17, גימור בשחור למסגרת הגריל, מראות הצד ומסילות הגג, דוושות אלומיניום, תפירה בחוט אדום במושבים, על גלגל ההגה ועוד.
2016 פיג'ו 2008 – מנועים חדשים וחסכוניים במיוחד:
בתחום המנועים, פיג'ו מחליפה את מנוע ה-1.6 ליטר 120 כ"ס הוותיק במנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המוכר מה-208 וה-308. בפיג'ו 2008 המחודשת הוא יוצע בגרסת ה-110 כ"ס וגם בגרסת ה-130 כ"ס עם מומנט מרבי של 20.9 קג"מ ו-23.4 קג"מ בהתאמה. תיבת ה-4 הילוכים אוטו' המיושנת מוחלפת בתיבת ה-6 הילוכים אוטו' החדשה של פיג'ו, שגם היא מוכרת לנו משאר דגמי המותג העדכניים. כל מנועי הטורבו משודכים למערכת עצור/סע כסטנדרט.
הגרסה האטמוספרית 82 כ"ס של מנוע ה-1.2 ליטר ממשיכה עם הדגם החדש, תיבת 5 הילוכים ידנית תוצע כסטנדרט בכל הגרסאות למעט גרסת ה-130 כ"ס המוצעת עם תיבת הילוכים אוטו' בלבד. צריכת הדלק עם מנוע הטורבו החדש עומדת על 22.7 ק"מ לליטר בגרסת ה-110 כ"ס עם תיבה ידנית או 20.8 ק"מ לליטר עם תיבה אוטו' בשתי גרסאות ההספק.
בגזרת מנועי הדיזל, ה-2008 המחודשת מצוידת במנוע ה-1.6 ליטר BlueHDi החדש של פיג'ו שיוצע כאמור בהספקים של 75 כ"ס ועד ל-120 כ"ס ועם תיבת 5 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו'. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על בין 27.0-27.8 ק"מ לליטר. על הנייר לפחות, המנועים החדשים הופכים את ה-2008 לקרוסאובר החסכוני ביותר בסגמנט, הישג שנרשם גם בזכות משקלו הקל יחסית של הדגם העומד על 1045 ק"ג בלבד בדגמי הבסיס.