ניסאן מעדכנת את דגם 2014 של ה-GT-R עם מתלים, בלמים והיגוי משודרגים ומוסיפה גרסת ניסמו עם 600 כ"ס. כל הדגמים ישווקו בישראל - מחיר החל מ-830,000 שקל.
ניסאן חושפת לראשונה את דגם 2014 של ה-GT-R החדשה/מחודשת אשר תוצג בסוף השבוע הקרוב בתערוכת טוקיו. עדכון הדגם כולל בעיקרו שדרוג למערכת המתלים, ההיגוי והבלמים, יחד עם שדרוג תא הנוסעים ותוספת של תאורת LED ראשית.
לפי ניסאן, השינויים שבוצעו יאפשרו ל-GT-R להציע נוחות נסיעה משופרת, תא נוסעים איכותי ומעודן יותר וכל זאת עם ביצועים מרגשים. דגם 2014 יצויד כסטנדרט בצמיגים חדשים, Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST CTT, בעלי דפנות קשיחות יותר לשיפור תגובת ההיגוי בפניות.
יחידת ההנעה של הדגם לא השתנתה: מנוע V6 כפול מגדשי טורבו בנפח של 3.8 ליטר בהספק מרבי של 550 כ"ס ו-64.4 קג"מ. מקרסו מוטורס נמסר שהדגם יגיע במהלך השנה לישראל, מחיר הדגם ברמת אבזור פרמיום 830,000 שקל ובלק אדישן 850,000 שקל.
במקביל להצגתה של ה-GT-R המעודכנת, ניסאן חשפה גרסת ניסמו (Nismo) לדגם בהמשך למדיניות היצרן להציג לרוב דגמי המותג גרסה קיצונית כמו M ב-ב.מ.וו או AMG במרצדס, כך שגרסת ניסמו ל-GT-R מצטרף את הג'וק ניסמו, שנחת לאחרונה בישראל, ואל ה-307Z ניסמו.
ניסאן GT-R ניסמו עושה שימוש באותו מנוע של הדגם הרגיל, אך בגרסה זו ההספק המרבי עומד 600 כ"ס והמומנט המרבי על 66.2 קג"מ. שיפור זה הושג באמצעות שימוש ברכיבים מגרסת המסלול של הדגם – ניסמו GT3. ניסאן לא מפרסמת נתוני ביצועים של הדגם, אךקרלוס גוהן, נשיא רנו-ניסאן, ציין שהדגם השיג זמן של 7:08.679 על מסלול הנורברגרינג, הזמן המהיר ביותר על המסלול למכונית שייצור סדרתי רגיל וכ-11 שניות פחות מהדגם הרגיל.
כיול המתלים של הדגם נעשה גם הוא בהשראת מכוניות המסלול של ניסמו ולפי ניסאן, גם הבלמים שודרגו, הותקנו מאחור מוטות מייצבים עבים יותר ואת הקשר לקרקע יוצרים 4 צמיגים כמו בדגם הרגיל, אלו צמיגים שתוכננו ע"י חברת צמיגי דנלופ אקסקלוסיבית עבור ניסמו.
חיצונית, הניסמו זוכה לסממני עיצוב של חטיבת הספורט של ניסאן, עיצוב המתאפיין בצבע הלבן ובפסי הקישוט האדומים (הדגם יוצע כמובן בכל הצבעים האפשריים). בנוסף, הדגם מקבל כסטנדרט חבילת קרבון: פגוש קדמי, כנף אחורית, פגוש אחורי וכך גם בתא הנוסעים עם מושבי רקארו בעלי מסגרת קרבון.
גם גרסת הניסמו של ה-GT-R תשווק בישראל, מחירים יפורסמו בהמשך.