רנו מגאן אסטייט (סטיישן) מגיעה לישראל עם מנוע 1.5 טורבו דיזל, תיבת EDC אוטו' וצריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר.
קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, משיקה את רנו מגאן אסטייט (סטיישן), המגיעה לאחר מתיחת פנים לדגם וביחד עם מנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר חסכוני ותוצע במחיר של 129,900 שקל.
קרסו מוטורס ממשיכה (וראיה לשבח) להציע דגמי דיזל חזקים וחסכוניים בישראל במחיר של משפחתית בנזין ועם צריכת דלק חסרת תחרות. עם המגאן אסטייט והמגאן 1.5 דיזל האצ'בק המשלימות את קולקציית המגאן ומצטרפות למגאן בנזין 1.6 ו-2.0 האצ'בק, מגאן קופה, ומגאן RS.
רנו מגאן סטיישן דיזל מציעה מידות של: 4,567 מ"מ אורך, 1,804 מ"מ רוחב, 1,507 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,703 מ"מ (62 מ"מ יותר מדגם ההאצ'בק). נפח תא המטען עומד על 524 ליטר וגדל ל-1,600 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.
המגאן סטיישן דיזל תוצע עם מנוע אחד-dCi110, מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר בהספק של 110 כ"ס ו-24.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת EDC – שישה הילוכים כפולת מצמדים ומספק ביצועים של12.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 23.8 ק"מ לליטר.
המגאן סטיישן דיזל תוצע ברמת גימור אחת Expression הכוללת בין היתר: מערכת בקרת אקלים דו אזורית, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, גג זכוכית פנורמי, חיישני חנייה, חיישני תאורה וגשם ועוד.
המגאן סטיישן מגיעה כאמור לאחר מתיחת פנים למשפחת דגמי המגאן. עיקרי השינוי הוא חזית חדשה ועדכנית הכוללת תאורת LED ליום, עדכון לפנסי הבלימה המבוססים תאורת LED כעת, מבחר צבעים חדש נוסף לדגם וחישוקים קלים בעיצוב חדש.