סקודה משחררת פרסומת חביבה לפאביה החדשה הבוחנת את המוח האנושי.
אחת הנקודות עליהן סקודה שמה דגש בתכנונה של הפאביה ווו החדשה, היא עיצוב הדגם שנועד ל"הצעיר" את הדגם בכדי לפנות לקהלים צעירים בגילם או ברוחם, תחום בו הפאביה II הקודמת לא הצטיינה במיוחד.
בכדי להדגיש את השינוי העיצובי, סקודה הפיקה פרסומת מרתקת הבוחנת את המוח האנושי ומוכיחה לנו שאכן, אי אפשר להסיר את העיניים מהפאביה החדשה. צפו בפרסומת ובחנו האם גם במוח שלכם סקודה מצליחה לתעתע.