הדוקאטו החשמלי מיועד לנסיעה עירונית בעיקרה, עם טווח חשמלי של 220-360 ק"מ.
יצרני הרכב המסחרי באירופה מספקים תשובה לרצון של ערים ראשיות ברחבי אירופה למנוע כניסה של רכבי דיזל, מסחריים במיוחד, למרכזי הערים. התשובה היא גרסאות חשמליות מלאות לדגמים המסחריים המוכרים. אז לאחר שהוצגו גרסאות חשמליות למרצדס ספרינטר, פולקסווגן קראפטררנו מאסטר, פורד טרנזיט וכן לאח התאום פיג'ו בוקסר, פיאט חושפת כעת גרסה חשמלית לדוקאטו.
מערכת ההנעה החשמלית של הדוקאטו זהה לזו של הבוקסר ומבוססת על מנוע חשמלי בהספק של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 28.5 קג"מ. פיאט לא מציינת את קיבולת הסוללה אך מציינת כי את קיבולת הסוללה של הדגם אך מציינת כי לדגם טווח נסיעה של 220-360 ק"מ בהתאם לגודל הסוללה המותקנת, הנתונים הם לפי תקן NDEC כך שהטווח בפועל יהיה קצת משמעותית. המהירות המרבית של הדגם מוגבלת ל-100 קמ"ש, מספיק עבור רכב שאמור לבלות את כל חייו בכרך.
תוספת ההנעה החשמלית לא פוגעת בנפח ההטענה שנותר על 10-17 מ"ק בהתאם אך כן פגע כושר ההעמסה של הדגם העומד על 1,950 ק"מ, 240 ק"מ פחות מזה של דגמי הדיזל הרגילים.