בישראל נמכרים דגמי אבארט פונטו Evo, אבארט 500 ואבארט 500 קבריולט ובקרוב יצטרף דגם אבארט 695 פרארי.
תחום רכבי הספורט הקומפקטיים בישראל, הוא משהו שרוב יבואני הרכב היו מוכנים לוותר עליו מראש וכך גם רובם עושים. למעט גולף GTI, אין שום רכב ספורט/ספורטיבי שמצליח להימכר היטב לאורך השנים. סמל"ת מוכיחה, שאם משקיעים במותג ספורטיבי ולא שמים אותו בפינה חשוכה באולם התצוגה, אז כנראה שגם בישראל יש מקום לנישה הזו.
מנתוני המכירות עולה כי ב 12 חודשי הפעילות הראשונה של המותג עלו על הכביש כ 50 מכוניות, בחודשים האחרונים השיק המותג שני דגמים חדשים אבארט' פונטו EVO והאבארט' 500 קבריולט (גיר אוטומטי) אשר הצטרפו ל500 אבארט. בחודשים הקרובים יגיעו יחידות בודדות של האבארט 695 פרארי אשר נבנתה בשיתוף פעולה עם חברת האחות פרארי, ה695 מיוצרת במהדורה מוגבלת של 1695. דגם ה-695, עושה שימוש באותו מנוע 1.4 ליטר טורבו המשרת את שארי דגמי אבארט, רק שכאן ההספק מזנק ל-180 כ"ס ו-23.4 קג"מ והביצועים רושמים פחות מ-7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 225 קמ"ש. המחיר צפוי להיות כ-400,000 ש"ח.
עומר לוי, מנהל מותג אבראט בישראל אמר כי, "אנחנו ואבארט העולמית מאוד מרוצים היום מתוצאות השנה הראשונה ומכך שעברנו בגדול את כל יעדי היצרן כמו גם את היעדים המאוד מאתגרים שהצבנו אנו לעצמנו ולשמחתי בעקבות הצלחת המותג והבעת האמון של הלקוחות שיצרו ביקושים הצלחנו לקבל הקצבה מהאיטלקים לכמה רכבי 695 פרארי אשר יגיעו לארץ בחודשים הקרובים. המטרה לשנה הבאה היא להרחיב את חשיפת המותג באמצעות קמפיין פירסום יצירתי ומפתיע ולהמשיך לבסס את מעמדו בשוק הרכב הישראלי".