פיאט מחדשת את ה-500X בעיצוב מלוטש, שדרג קל לתא הנוסעים, מנועי בנזין חדשים 1.0 ו-1.3 ליטר טורבו ובתוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.
כארבע שנים לאחר שהוצג לראשונה, פיאט מעניקה לקרוסאובר העירוני שלה, ה-500X, מתיחת פנים, הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות, מנועים בנזין חדשים וחסכוניים יותר - כולל מנוע 1.0 טורבו, תא נוסעים משודרג ומערכת מולטימדיה עדכנית.
העיצוב החביב של ה-500X זכה לליטוש מודרני, עם עיצוב חדש לפגוש הקדמי ועדכון יחידות התאורה - כולל אופציה לתאורת LED מלאה. מאחור נוכל למצוא עיצוב חדש לפנסים ולפגוש כאשר עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני המוצלח לדגם. כמו בדגם הנוכחי, גם ה-500X המחודש יוצע בשני סגנונות עיצוב: אורבן במראה עירוני מלוטש וקרוס/סיטי קרוס במראה של רכב שטח עם תוספת של מגלש קדמי ואחורי ועיצובים שונים לחישוקי הגלגלים.
בתא הנוסעים נוכל למצוא לוח מחוונים מעודכן עם מסך גדול יותר במרכזו, עיצוב חדש לגלגל ההגה (ללא תחתית שטוחה), אופציות חדשות לגימור והריפודים ומערכת מולטימדיה Uconnect ״7 עדכנית הכוללת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.
כאמור, בתחום ההנעה פיאט 500X המחודש זכה למספר עדכונים משמעותיים עם שני מנועי בנזין חדשים לחלוטין, המציגים שיפור של 20% בצריכת הדלק, בנפחים של 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו ו-1.3 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו. מנוע ה-1.0 ליטר טורבו מייצר הספק מרבי של 120 כ״ס ומומנט מרבי של 19.4 קג״מ ב-1,7250 סל״ד. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.9 שניות, מהירות מרבית של 188 קמ״ש, וצריכת דלק משולבת של 17.2 ק״מ לליטר (בתקן WLTP החדש).
מנוע ה-1.3 ליטר טורבו החדש, המחליף את מנוע ה-1.4 ליטר של הדגם, מייצר הספק מרבי של 150 כ״ס ומומנט מרבי של 27.5 קג״מ ב-1,850 סל״ד, זאת לעומת 140 כ״ס ו-23.4 קג״מ במנוע המוחלף. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים DCT והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.1 שניות (לעומת 9.8 שניות), מהירות מרבית של 200 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 16.4 ק״מ לליטר (בתקן WLTP החדש).
בנוסף לשני מנועים חדשים אלו, הדגם יוצע גם עם מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי 110 כ״ס, 1.3 ליטר דיזל 95 כ״ס, 1.6 ליטר דיזל 120 כ״ס - ידני או אוטו׳, ומנוע הדיזל הבכיר הוא מנוע 2.0 ליטר 150 כ״ס המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטו׳ והוא היחידי שמצויד בהנעה כפולה.
בנוסף לרשימת החידושים הזו פיאט עדכנה את מפרט הבטיחות של הדגם הכולל כעת (כסטנדרט או כאופציה): בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים המשולב במגביל מהירות אקטיבי, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית (שמירת מרחק אקטיבית), אור גבוה אוטו׳, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד.