כמו יצרנים אחרים רבים לאחרונה, גם סיטרואן מרעננת את הלוגו שלה כסוג של הכנה לעידן הרכב החשמלי וכמו אצל שאר היצרנים, הלוגו החדש של החברה מינימליסטי ומודרני יותר למראה וחשוב לא פחות אולי, מאפשר לסיטרואן לשחק עם הצבעים של הלוגו.
הלוגו החדש הוא למעשה אינטרפרטציה עדכנית ללגו המקורי של החברה אותו הגה מייסד החברה אנדרה סיטרואן. לפני שהוא ייצר מכוניות, אנדרה סיטרואן עסק בייצור של גלגלי שיניים על בסיס פטנט שרכש בביקור בפולין, לגלגלי השינויים האלו הייתה צורה של חצים (שברון) ומכאן הגיעה ההשראה ללוגו של החברה אותה הוא הקים בשנת 1919.
לפי סיטרואן, בקרוב, במסגרת תערוכת פריז, נפגוש דגם קונספט שיישא לראשונה את הלוגו החדש החברה ועד לאמצע שנת 2023 כבר נוכל למצוא את הלוגו החדש על כל דגמי החברה.