שברולט תשווק את המאליבו החדשה בגרסת ECO מיקרו-היברידית חסכונית וכן מנוע טורבו 185 כ"ס.
שברולט שהשיקה את המאליבו החדשה במקביל בתערוכת שנגחאי וניו יורק, הציגה את המאליבו ECO החדשה עם מערכת eAssist, המיקרו-היברידית שפגשנו ב-ביואיק להקרוס, המאפשרת חיסכון של כ-15% לעומת הדגם הרגיל המבוסס על אותה יחידת הנעה.
ה-מאליבו ECO תציע צריכת דלק בינעירונית של 16.15 ק"מ לליטר ו-11.1 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, זאת לעומת המאליבו 2.4 הנוכחית המציעה 14 ק"מ לליטר ו-9.35 ק"מ לליטר בהתאמה.
המערכת מוצעת יחד עם מנוע ה-2.4 ליטר 4 צילינדרים החדש המציע בגרסה זו הספק של 180 כ"ס (לעומת 190 כ"ס בגרסה הרגילה) ו-15 כ"ס נוספים תחת האצות חזקות באמצעות מערכת ה-eAssist.
מערכת eAssist כוללת בין היתר סוללות לתיום-איון היושבת בתא המטען, מנוע חשמלי קטן המשמש הן לבלימה רגנרטיבית והן להתנעה כאשר מערכת העצור/סע נכנסת לפעולה. בנוסף, שברולט הוסיפה תריס נשלט אלקטרונית מאחורי כונס האוויר התחתון בפגוש הקדמי העוזר לשפר את האווירודינמיות של הרכב בכך שתנועה עירונית הוא פתוח לחלוטין וככל שהמהירות גדלה הוא נסגר וזאת בהתאם למידת הקירור הנדרשת למנוע. עוד מצוידת המאליבו ECO בחישוקי 17 אינצ' בעיצוב אווירודינמי וכן בצמיגים בעלי התנגדות מופחתת לגלגול.
בתערוכת שנגחאי, נחשפנו לכך ששברולט תשווק את המאליבו החדשה בסין עם מנוע 1.6 ליטר טורבו, שאותו כבר ראינו מוצמד לשברולט קרוז, בהספק של 185 כ"ס. שברולט לא פרסמה נתונים נוספים על גרסה זו והיכן ובאילו מדינות למעט סין היא תשווק.