לאחר 10 דורות של הדגם משנת 1958, שברולט מפסיקה את הייצור של האימפלה ויוצאת משוק מכוניות הסדאן הגדולות בארה"ב.
בשבוע שעבר, וליתר דיוק ביום חמישי האחרון בשעה 8:30 בבוקר שעון ארה"ב, ירדה מפס הייצור של שברולט בדטרויט האימפלה האחרונה. ההחלטה על הפסקת הייצור של הדגם התקבלה עוד בנובמבר 2018, אז החליטה חברת האם ג'נרל מוטורס על הפסקת הייצור של שישה דגמי סדאן לא רווחיים, יחד עם האימפלה נוכל למצוא ברשימה גם את הקרוז, קאדילק XTS ו-XT6, ביואיק להקרוס, כחלק בלתי נפרד מתוכניות התייעלות שכללה סגירה של חמישה פסי ייצור בצפון אמריקה.
הפסקת הייצור של האימפלה (וגם של ביואיק לה קרוס) אומרת שג'נרל מוטורס יוצאת למעשה משוק מכוניות הסדאן הגדולות, שוק שגם כך הולך ומצטמצם על מזבח רכבי הפנאי, שוק בו ניתן למצוא דגמים כגון טויוטה אבלון קיה קדנזה, ניסאן מקסימה ועוד, קצת. ג'נרל מוטורס היא לא היחידה שיצאה משוק זה, פורד לדוגמה הפסיקה את הייצור של הטאורוס, קרייזלר 300 כבר לא תוצג בדגם חדש ועוד.
בשנת 2017, שברולט מכרה מהאימפלה מעל ל-311 אלף יחידות, עשור לאחר מכן המספר הזה הסתכם בפחות מ-45,000 יחידות כך שאפשר להבין את המהלך המוצדק הזה של שברולט. פס הייצור של האימפלה יוסב לייצור רכבים חשמליים.
האימפלה הייתה בעברה אייקון מוטורי אמריקאי. היא הוצגה לראשונה כאימפלה בל אייר בשנת 1958 וכיאה לטעם האמריקאי באותה תקופה, האימפלה הייתה מכונית סדאן עצומה בגדולה במידות השמורות כיום רק לרכבי יוקרה כמו הגרסה הארוכה של מרצדס S קלאס, עם אורך של 5.3 מטר, בסיס גלגלים של 2.99 מטר וכמובן, גם עם תא מטען עצום עם מספיק מקום "לשלוש גופות".
שברולט הפסיקה את ייצור הדגם מספר פעמים בעבר. הדור השישי של הדגם שווק עד שנת 1985 והייצור של הדגם הופסק עד לניסיון של שברולט להחיות את הדגם עם האימפלה SS שהוצגה בשנת 1994, אך גם זו לא זכתה להצלחה והייצור הופסק לאחר שנתיים בלבד. בשנת 2000 שברולט החייתה שוב את הדגם עם הצגתו של הדור השמיני לאימפלה, זה גם הדור שלראשונה הגיע לשיווק סדיר בישראל. הדור התשיעי של הדגם כבר לא שווק באופן סדיר בישראל וטוב שכן שכן הוא הציג את הבינוניות האמריקאית הטיפוסית לאותה תקופה. השיווק בישראל חודש עם הצגתו של הדור העשירי, הנוכחי, של הדגם בשנת 2013 - שהציג קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם אותו החליף.