מחליפת הסברינג, הקרייזלר 200 נחשפת רשמית, מהתמונות, היא לא מרשימה כמ ה-200C קונספט.
קרייזלר עושה עם ה-200 את התרגיל שפולקסווגן עשתה עם הפאסט החדשה. לכאורה מוצג דגם חדש לחלוטין, אך למעשה מדובר במתיחת פנים נרחבת. זה לא עובד עיצובית לפולקסווגן עם הפאסאט 2011 שנראית דיי משעממת, וגם לא עבור מחליפת הסברינג, הקרייזלר200 החדשה. וודאי אם משווים אותה ל-200C קונספט המרשימה מאוד, שהוצגה בתערוכת דיטריוט 2009. אמנם מלפנים ומאחור היא חדשה לחלוטין, אך כל מרכז הגוף, מסגיר את המקור שכלל לא היה מוצלח. זו התוצאה כשמנסים לחסוך, קצת יותר מידי.
את הקרייזלר 200 החדשה ישרתו שני מנועים,האחד 2.4 ליטר שישודך לתיבת 4 הילוכים או 6 הילוכים אוטומטית, והשני 3.6 ליטר V6 בהספק של 278 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. קרייזלר לא סיפקה עדיין נתונים אודות הספקו של המנוע החלש מהשניים או את נתוני הביצועים. לפי קרייזלר, פנים הרכב שונה מהסברינג המוחלפת עם איכות חומרים גבוהה יותר, בידוד רעשים משופר (NVH), ועוד. תמונות של פנים הרכב עדיין לא נחשפו, החשיפה הציבורית הראשונה תהיה בחודש הבא בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס.
קרייזלר 200 החדשה 2011
קרייזלר 200C קונספט