קיה חשפה בתערוכת לוס אנג'לס את קיה EV9 GT, גרסת הביצועים של הקרוסאובר 6-7 מושבים החשמלי של שלה המצויד במערכת הנעה כפולה בהספק משולב של 510 כ"ס המבטיחים נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות לצד מגוון שדרוגים שנועדו להפוך את הדגם גם לדינאמי יותר בנסיעה בעיקולים.
קיה EV9 GT זהה למוכר לנו מקיה EV9 GT-Line ואת עיקר ההבדל הויזואלי בין הדגמים נמצא בעיצוב חישוקי הגלגלים, "21 בעיצוב ייחודי לדגם הנועלים צמיגים במידות של 285/45R21 כמו בדגם GT-Line רק שבדגם GT אלו צמיגי ספורט קונטיננטל ספורט קונקט 6 בפיתוח ייעודי לדגם ואילו בדגם GT Line אלו צמיגי קונטיננטל פרימיום קונקט C שהם יותר לכיוון של צמיגי טורינג. מאחורי אותם חישוקים לא תתקשו לזהות את מערכת הבלימה המשודרגת לה זכה הדגם עם קאליפרים בצבע ירוק זוהר.
קיה EV9 GT מצויד בשני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, בהספק משולב של 510 כ"ס, בשלב זה קיה לא מספקת את כל הנתונים על יחידת ההנעה של הדגם כמו המומנט המרבי והאם מדובר בהספק פיק זמני בעת שימוש בבקרת יציאה מהמקום או שמדובר בהספק קבוע. בקיה מבטיחים כי לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות, קפיצה משמעותית לעומת דגם GT-Line לו הספק מרבי של 384 כ"ס ונתון 0-100 קמ"ש של 5.3 שניות. זה המקום להזכיר כי לקיה EV6 GT הקטנה יותר הספק מרבי משולב של 577 כ"ס (זמני לעד 10 שניות) ונתון 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות.
קיה גם לא מציינת את טווח הנסיעה של הדגם וגם לא באיזו סוללה הדגם מצויד כך שלנו נותר להניח כי זו אותה סוללות 99.8kWh של שאר הגרסאות הבכירות של הדגם. מה שקיה כן מציינת הוא את נתון הטעינה המהירה שכמו שאר גרסאות הדגם עומד על 25 דקות לטעינה של 10-80%.
קיה לקחה מחברת האם, וליתר דיוק מהאיוניק 5N, את הרעיון של דימוי רעש מנוע והעברות הילוכים באמצעות מנופים על גלגל ההגה, כולל דימוי מגביל סל"ד וקו אדום, כדי להעניק לנהג תחושה חוויית נהיגה ברכב ספורטיבי ותחושה של מעורבות. בנוסף לכך הדגם זכה לבולמים אדפטיביים בכיול ייחודי לדגם ודיפרנציאל e-LSD לשליטה על המומנט בכל גלגל.
להשלמת החוויה הספורטיבית חלל תא הנוסעים זכה למושבים ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה ונגיעות של צבע זרחני על המושבים וגלגל ההגה, עליו גם נמצא כפתור "GT" המאפשר מעבר מהיר בין מצבי הנהיגה.