צ'רי טיגו 8 פרו פלאג-אין
צ'רי טיגו 8 פרו PHEV.
צ'רי טיגו 8 פרו פלאג-אין
צ'רי טיגו 8 פרו PHEV.

פריסבי, יבואנית צ'רי בישראל, החלה בשיווק צ'רי טיגו 8 PHEV, גרסת פלאג-אין לקרוסאובר 7 מושבים של צ'רי ולמרות השם והמראה המוכרים, מדובר בדגם חדש של הטיגו 8 פרו (מתיחת פנים) עם מגוון רחב של שינויים ועדכונים לעיצוב החיצוני והפנימי. צ'רי טיגו 8 פרו PHEV ישווק בישראל בשתי רמות גימור ובמחירים תחרותיים במיוחד - החל מ-199,990 שקל.

 

מיצובישי אאוטטלנדר 7 מושבים

לטיגו 8 PHEV אורך של 4,725 מ"מ, רוחב של 1,860 מ"מ, גובה של 1,747 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,710 מ"מ, כך שלמרות העיצוב המעודכן הוא זהה בגודלו לגרסאות הבנזין של הטיגו 8 פרו. נפח תא המטען צנום כאשר כל המושבים בשימוש ועומד על 193 ליטר בלבד, עם קיפול שתי שורות המושבים מאחור כבר תקבלו נפח עצום של 1,930 ליטר. לדגם כושר גרירה של עד 750 ק"ג. 

 

2025 צ'רי טיגו 8 פרו פלאג-אין
צ'רי טיגו 8 פרו פלאג-אין - זכה למתיחת פנים מקיפה במיוחד.

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הטיגו 8 זהה למוכר לנו מה- אריזו 8, שילוב של מנוע 1.5 ליטר טורבו 143 כ"ס, המשמש גם כגנרטור לטעינת הסוללה, תיבת העברה DHT, מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 31.6 קג"מ וסוללת LFP בקיבולת גדולה יחסית של 18.3kWh. 

 

למערכת הזו הספק משולב של 347 כ"ס ומומנט מרבי של 53.5 קג"מ אך למרות הנתונים המרשים הביצועים בפועל פחות מרשימים עם נתון 0-100 קמ"ש של 9.0 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. הסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 90 ק"מ וטעינה שלה אפשרית באמצעות מטען ביתי 6.6kW או טעינה מהירה בהספק של עד 40kW, כך שטעינה ביתית מלאה תהיה ארוכה יחסית כ-6 שעות, טעינה מהירה בדרכים תאפשר להוסיף כ-45 ק"מ לטווח הנסיעה החשמלי ב-20 דקות של טעינה. 

 

הטיגו 8 פלאג-אין מציג למעשה את מתיחת הפנים לטיגו 8, עם פנסים ראשיים חדשים להם חתימת תאורה חדשה, עיצוב חדש לפגוש הקדמי, עיצוב חדש לדלת תא המטען, הפנס האחורי, הפגוש האחורי ועוד, כל אלו מעניקים לדגם מראה מוקפד ומודרני יותר. 

 

צ'רי טיגו 8 פרו פלאג-אין תא הנוסעים
עיצוב חדש לתא הנוסעים.

שינוי משמעותי יותר נמצא בחלל תא הנוסעים שעוצב מחדש לחלוטין, מוקפד ועשיר יותר למראה, עם מולטימדיה "15.6 מרכזית התומכת באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, גלגל הגה חדש עליו תמצאו מערכת בקרת נהג מתקדמת, קונסולה מרכזית רחבה מכילה משטח טעינה אלחוטי, בורר מצבי נהיגה ובורר מצבי פעולה של מערכת ההנעה ההיברידית, ממשק כפתורים להפעלת המיזוג ומפשיר האדים. מוט ההילוכים עבר כאן לצד גלגל ההגה כמו ברכבים חשמליים רבים. 

 

2025 צ'רי טיגו 8 פרו פלאג-אין
צ'רי טיגו 8 פרו פלאג-אין.

כמו שאר דגמי צ'רי, גם הטיגו 8 פרו PHEV ישווק בישראל בשתי רמות גימור, נובל (NOBLE) הבסיסית ואולטימייט (ULTIMATE) הבכירה. בכל רמות הגימור נמצא מולטימדיה "15.6, מערכת שמע סוני עם 8 רמקולים, משטח טעינה אלחוטי מהיר 50W, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, ריפודי עור סינתטי, מושב נהג חשמלי, חישוקי "19, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, מפתח חכם, חלון גג חשמלי, תאורת אווירה, דלת תא מטען ועוד. רמת הגימור אולטימייט מוסיפה לרשימה 12 רמקולים, מושב נוסע חשמלי, זכרונות למושב הנהג ומראות הצד, פתיחה ללא מגע לדלת תא המטען, אוורור וחימום למושבים הקדמיים, חימום למושבים מאחור, תצוגה עילית ועוד. 

 

בכל רמות הגימור נמצא מערך מקיף של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב, אור גבוה אוטומטי, מערכת יציאה בטוחה, בלימה אוטונומית לאחור ועוד. רמת הגימור הבסיסית מצוידת ב-7 כריות אוויר, זו הבכירה ב-9 כריות. צ'רי טיגו 8 פרו PHEV - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2025 צ'רי טיגו 8 פרו פלאג-אין
צ'רי טיגו 8 פרו פלאג-אין.

2025 צ'רי טיגו 8 פרו PHEV - מחירון:

  • צ'רי טיגו 8 פרו PHEV נובל - 199,990 שקל
  • צ'רי טיגו 8 פרו PHEV אולטימייט - 209,990 שקל
תגיות: צ'רי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.