פיג'ו חושפת את מתיחת הפנים ל-308 עם עיצוב מגובש יותר והרבה טכנולוגיה מתחת למכסה המנוע.

פיגו 308 - מתיחת פנים לדגם 2011

פיג'ו 308 זוכה למתיחת פנים לכבוד שנת 2011. המידות נותרו כשהיו, אך העיצוב החדש אלגנטי ומושך יותר. עיקר תשומת הלב ניתנה למה שנמצא מתחת למכסה המנוע, כאשר עיקר החידוש הוא מנוע 1.6 ליטר e-HDI המשלב טכנולוגיה היברידית או כפי שפיג'ו מכנה זאת, מיקרו היברידי ובסך הכל תוצא ה-308 החדשה עם 4 מנועי בנזין ו-4 מנועי דיזל.

 

פיג'ו 308 זכתה ללא מעט חצי ביקורת על העיצוב החיצוני, עם לוע האריה המוגזם מלפנים ובעיקר על כך שהיא לא הייתה מספיק מוצלחת בעיצובה כמו ה-307 אותה היא החליפה. אמנם מדובר רק במתיחת פנים ולא בדגם חדש, אך פיג'ו בהחלט הצליחה לעדן את מראה ה-308 הנוכחית ולהציג מראה אלגנטי והרמוני.

 

כל חלקה הקדמי חדש כולל הפגוש המכיל כונס קטן וצנוע יותר (אך עדיין גדול למדי) ופנסי ערפל חדשים המכילים תאורת LED ליום. גם מכסה המנוע הוחלף ופרופיל ה-V המודגש הוחלק בקצהו לעידון המראה יחד עם פנסים ראשיים חדשים. מאחור, למעט פס כרום לקישוט על דלת תא המטען, אין כל שינוי. בתא הנוסעים לא נרשם שינוי של ממש למעט גלגל הגה חדש וספורטיבי, אך גם כך זו הייתה הנקודה היותר חזקה של ה-308. מתיחת הפנים כוללת את דגמי האצ'בק 5 דלתות, קופה קבריולט 308CC וכן את הסטיישן 308SW.

308_1102jbl002
308_1102jbl002
308_1102jbl003
308_1102jbl003
308_1102jbl004
308_1102jbl004
308_1102jbl005
308_1102jbl005
308_1102jbl006
308_1102jbl006
308_1102jbl007
308_1102jbl007
308_1102jbl008
308_1102jbl008
308_1102jbl011
308_1102jbl011

 

למרות שהמידות נותרו זהות, משקלה של ה-308 2011 נמוך בכ-25 ק"ג. גם מקדם הגרר שופר ועומד על 0.28, התורם יחד עם הפיחות במשקל לשיפור בצריכת הדלק. ה-308 2011 תשווק עם 8 מנועים. ארבע מנועי בנזין מוכרים אך משפורים במקצת לטובת צריכת הדלק (פיג'ו לא מפרסמת עדיין נתונים מלאים). 1.4VTi בהספק 98 כ"ס, 1.6VTi המוכר לנו בישראל בהספק של 120 כ"ס, וכן גרסת 1.6THP בשני הספקים של 156 כ"ס ו-200 כ"ס (GTI). בתחום מנועי הדיזל ישנם ארבע מנועים 1.6HDi בהספק 92 כ"ס, 2.0HDi בשני הספקים של 150 כ"ס ו-163 כ"ס. למעט המנועים החלשים המשודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית, כל שאר המנועים מוצעים עם תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית.

 

החידוש הגדול הוא כאמור קבלת הגרסה המיקרו-היברידית 1.6e-HDi. מנוע זה משודך למערכת עצור/סע מהדור השני, המאפשרת כיבוי המנוע בגלישה לעצירה ברמזור כבר החל מ-20 קמ"ש עם תיבה ידנית (8 קמ"ש עם תיבה אוטומטית). מערכת זו מאפשרת חיסכון של עד 15% בצריכת הדלק לעומת מערכות עצור/סע מקבילות וחיסכון של כ-5 גרם/ק"מ של CO2. המערכת מאפשרת עד כ- 600,000 התנעות לפני צורך בהחלפה.

 

החשיפה הרשמית של מתיחת הפנים לפיג'ו 308 2011 תהיה בתערוכת ז'נבה בתחילת חודש הבא. הגעתה לישראל צפויה במחצית השנייה של 2011.

 

peugeot-308-201100
peugeot-308-201100
peugeot-308-201101
peugeot-308-201101
peugeot-308-201102
peugeot-308-201102
peugeot-308-201103
peugeot-308-201103
peugeot-308-201104
peugeot-308-201104
peugeot-308-201105
peugeot-308-201105
peugeot-308-201106
peugeot-308-201106
peugeot-308-201107
peugeot-308-201107
peugeot-308-201108
peugeot-308-201108
peugeot-308-201109
peugeot-308-201109
peugeot-308-201110
peugeot-308-201110
peugeot-308-201111
peugeot-308-201111
peugeot-308-201112
peugeot-308-201112
peugeot-308-201113
peugeot-308-201113
peugeot-308-201114
peugeot-308-201114

תגיות: פיג'ו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.