קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, החלה בשיווק דגמי 2020 החדשים של פיג'ו 2008, הקרוסאובר העירוני של פיג'ו המתחרה מול ניסאן ג'וק, סקודה קאמיק ועוד. פיג'ו 2008 החדש ישווק עם מנוע 1.2 ליטר טורבו או 1.5 ליטר טורבו דיזל, תיבת 8 הילוכים אוטו', בשתי רמות גימור, עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובמחיר התחלתי של 127,990 שקל.
פיג'ו 2008 החדש הוא מהפכה לעומת הדגם היוצא, החל מפלטפורמה חדשה, עיצוב חיצוני מלהיב הממשיך לתא נוסעים מלהיב עוד יותר, הוא גדול ומרווח משמעותית מהדגם היוצא ומצויד בטכנולוגיה מתקדמת בתא הנוסעים ובמערך של מערכות בטיחות מתקדמות. את הגרסה החשמלית של פיג'ו 2008 החדש נפגוש בישראל במהלך המחצית השנייה של השנה.
פיג'ו 2008 החדש מתבסס על פלטפורמת CMP החדשה של קבוצת PSA ועם עם אורך של 4,300 מ"מ, רוחב של 1,770 מ"מ, גובה של 1,550 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,610 מ"מ הוא אורך יותר ב-150 מ"מ מהדגם היוצא, רחב יותר ב-30 מ"מ מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 68 מ"מ משמעותיים במיוחד. נפח תא המטען עומד כעת על 405 ליטר יחד עם 29 ליטר נוספים בתא מתחת לרצפת תא המטען.
פיג'ו 2008 החדש - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:
כאמור, פיג'ו 2008 החדש ישווק עם שני מנועים, בנזין אחד ודיזל אחד. שני המנועים חסכוניים במיוחד ומשודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה קדמית בלבד. בהמשך הדגם ישווק גם בגרסאות הנעה נוספות כגון דגם GT עם 155 כ"ס וכמובן גם בגרסה החשמלית e-2008 לה טווח נסיעה של 310 ק"מ.
1.2 טורבו בנזין: הספק מרבי של 130 כ"ס ומומונט מרבי 23.4 קג"מ. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.1 שניות, מהירות מרבית של 198 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 20.8 ק"מ לליטר.
1.5 טורבו דיזל: הספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 30.6 קג"מ. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.3 שניות, מהירות מרבית של 195 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 26.3 ק"מ לליטר.
אבזור ובטיחות:
פיג'ו 2008 החדש מצויד במגוון מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. רמת הגימור אקטיב כוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ערנות נהג, מערכת זיהוי תמרורים המשולבת בבקרת השיוט, שש כריות אוויר ועוד. לרמת הגימור אקטיב ציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק של NCAP. רמת הגימור פרימיום הבכירה יותר מוסיפה עוד 2 כריות אוויר מאחור (כריות צד), מערכת בלימה אוטונומית בטווח רחב יותר של מהירויות (עד 145 קמ"ש) הכוללת בנוסף גם זיהוי דו גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע המאפשרת נסיעה בפקקים ומערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה. לרמת הגימור פרימיום ציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק NCAP.
תא הנוסעם של פיג'ו 2008 החדש נושא את פילוסופיית העיצוב 3D i-Cockpit של פיג'ו עם דשברוד בשני מפלסים היוצרים תחושת מרחב תלת ממד בתא הנוסעים. המפלס עליון מכיל לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה חדשה (ברמת הגימור הבכירה). בקונסולה המרכזית נוכל למצוא שני שקעי USB, אחת רגיל ואחד מסוג טייפ C, משטח טעינה אלחוטי ומעמד ייחודי למכשיר הסלולרי.
את פיג'ו 2008 החדש תוכלו לרכוש, בשלב זה, בשתי רמות גימור עבור דגם הבנזין ורמת גימור אחת עבור דגם הדיזל. רמת הגימור אקטיב הבסיסית כוללת, בין היתר:בקרת שיוט, חיישני חניה אחוריים עם תצוגה גרפית, חיישני תאורה וגשם, מולטימדיה מקורית "7 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, מצלמה אחורית, תאורה ראשית LED, חישוקי סגסוגת "16 ועוד. רמת הגימור פרימיום מוסיפה לרשימה לוח מחוונים דיגיטלי "10, התנעה ללא מפתח, חיישני חניה קדמיים, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים אלקטרונית, בלם יד חשמלי, כיוון גובה למושב הנהג והנוסע, בורר מצבי נהיגה, חישוקי סגסוגת "17,חלונות כהים, 4 שקעי USB, ריפודי בד משולב בעור ועוד. 2020 פיג'ו 2008 החדש - מפרט טכני מלא להורדה.
2020 פיג'ו 2008 - מחירון:
- פיג'ו 2008 אקטיב 1.2 טורבו - 127,990 ₪
- פיג'ו 2008 פרימיום 1.2 טורבו - 134,990 ₪
- פיג'ו 2008 אקטיב 1.5 דיזל - 129,990 ₪
בשל העבודה שאולמות התצוגה סגורים עקב מגפת הקורונה, המכירה של הדגם תתבצע דרך ערוץ האונליין החדש של פיג'ו המאפשר לבצע הזמנה מלאה בדיוק כמו באולם התצוגה ובעת הזו, הרוכשים יקבלו את הרכב החדש לפתח ביתם. הזמנה דרך האתר תזכה את הרוכשים בהנחה של 5,000 שקל לעסקת מזומן יחד עם אופציה לטרייד אין במחיר מחירון ומימון מלא ללא ריבית והצמדה.