גרסאות הקבריולט לפורשה 911 טורבו וטורבו S החדשות, נחשפות לראשונה לפני תערוכת לוס אנג'לס בנובמבר.
פורשה חשפה היום (ב') לראשונה את גרסאות הקבריולט לפורשה 911 טורבו וטורבו S קופה החדשות שהוצגו מוקדם יותר השנה. את הופעת הבכורה העולמית לציבור, יעשו שני הדגמים החדשים בתערוכת לוס אנג'לס ב-20 לנובמבר 2013.
שני הדגמים עושים שימוש בגג אריג שהפעם מצויד במסגרת מגנזיום קל משקל. פתיחתו או סגירתו של הגג אפשרית עד למהירות של 50 קמ"ש ונעשית בזמן של 13 שניות בלבד. המנוע האחורי בשתי הגרסאות זהה לדגמי הקופה: מנוע 3.8 ליטר שישה צילינדרים בוקסר שבעזרת מגדש טורבו מייצר הספק מרבי של 520 כ"ס ו-67.3 קג"מ (72.4 קג"מ עם גדישת-יתר) בדגם הטורבו ו-560 כ"ס ו-71.35 קג"מ (76.45 קג"מ עם גדישת- יתר) בדגם הטורבו S.
שני הדגמים מוצעים עם תיבת PDK כפולת המצמדים והנעה כפולה כסטנדרט, דגם הטורבו S מוצע כסטנדרט עם חבילת 'ספורט +' המוצעת כאופציה בדגם הטורבו הרגיל. ביצועים: 3.5 שניות 0-100 קמ"ש ב-911 טורבו קבריולט (3.3 שניות עם חבילת ספורט כרונו) ו-3.2 שניות בדגם 911 טורבו S קברולט – עשירית שנייה יותר מגרסאות הקופה של הדגמים. המהירות המרבית זהה לדגמי הקופה ועומדת על 314 קמ"ש ו-318 קמ"ש בהתאמה.
מחירי הדגמים בגרמניה עומדים על החל מ-174,431 אירו לטורבו קבריולט והחל מ-207,989 אירו לדגם הטורבו S קבריולט, המחירים לא כוללים מע"מ מקומי.