פולקסווגן ID4 גלגל הגה
פולקסווגן תחזור להשתמש בכפתורים פיזיים על גלגל ההגה.
פולקסווגן ID4 גלגל הגה
פולקסווגן תחזור להשתמש בכפתורים פיזיים על גלגל ההגה.

פולקסווגן חטפה לא מעט ביקורת על המעבר לכפתורי מגע על גלגל ההגה בלא מעט מהרכבים שלה, כדוגמת גולף GTI, כל דגמי ID החשמליים של החברה ועוד. למעשה, גם הגולף החדשה הייתה אמורה להיות מצוידת בכפתורים מסוג זה אך כמכונית החשובה ביותר של היצרן וגם השמרנית ביותר עם המון לקוחות חוזרים, בפולקסווגן בחרו שלא לקחת את הסיכון וציידו את הדגם בגלגל הגה עם כפתורים פיזיים. 

 

הלקוחות התלוננו ובפולקסווגן בחרו להקשיב שכן מנכ"ל פולקסווגן, תומאס שייפר, הצהיר השבוע כי בחרה מתכננים לחזור לעשות שימוש בכפתורים פיזיים על גלגל ההגה במקום כפתורי מגע. תומאס נתן את נושא הכפתורים על גלגל ההגה רק כדוגמה למהלך כולל של המותג לשיפור חווית השימוש והתפעול של דגמי החברה, כך שניתן לקוות שגם תפעול בקרת האקלים יחזור להיות באמצעות מתגים פיזיים.

 

גולף R גלגל הגה
הלקוחות לא התלהבו מהמעבר לכפתורי מגע.

נשאר רק לקוות שכל מיני מחלות שהגיעו עם המעבר להנעה חשמלית (כן טסלה, אנחנו מדברים עליך) יחלפו מהעולם, לפחות עד לשלב בו נהיגה אוטונומית מלאה תהיה דבר חיי וקיים. 

 

לצד זה מנכ"ל פולקסווגן הוסיף כי החברה מתכננת להשיק עד לשנת 2026 עוד 10 דגמים חשמליים חדשים במגוון רחב של סגמנטים. בשלב זה אנחנו יודעים רק על שני דגמים חשמליים שפולקסווגן מתכננת להשיק: האחת היא גרסת ייצור לפולקסווגן ID Aero, מכונית סדאן חשמלית גדולה שהוצגה מוקדם יותר השנה כקונספט ותשווק במהלך השנה הבאה כמתחרה ליונדאי איוניק 6 ובשנת 2025 פולקסווגן תשיק סופרמיני חשמלית במחיר נגיש שתתבסס על הדור הבא של טכנולוגיית הסוללות של החברה לצד פלטפורמה חדשה, ייעודית לרכבים החשמליים הקטנים יותר של קבוצת פולקסווגן. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 15

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.