פולקסווגן ג'טה החדשה 2024
פולקסווגן ג'טה החדשה.
פולקסווגן ג'טה החדשה 2024
פולקסווגן ג'טה החדשה.

עבור השוק המקומי שלנו הג'טה, המשפחתית סדאן של פולקסווגן, מתה עם הדור השישי של הדגם (2010) שהיה הדור האחרון של הדגם שעוד שווק באירופה. עבור השוק האמריקאי הג'טה עדיין חיה וקיימת כמכונית המשפחתית הקומפקטית הזולה ביותר של פולקסווגן עבור שוק זה המתחרה שם מול האלנטרה של יונדאי, הקורולה של טויוטה, הפורטה של קיה (שתוחלף בקרוב ב- K4 החדשה) ועוד. 

 

הג'טה החדשה המוצגת כעת בשוק האמריקאי היא למעשה מתיחת פנים שנייה לדגם שהוצג עוד בשנת 2018. החזית עוצבה מחודש במראה מעודן יותר והם פנסים ראשיים חדשים המעניקים לדגם מראה מודרני יותר. מאחור פולקסווגן החליפה את היחידות הפנימיות של הפנסים ובהתאם למגמה הנוכחית היא יצרה פס תאורה המחבר את צמד הפנסים מאחור. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון הויזואלי הקל לדגם. 

 

2024 פולקסווגן ג'טה החדשה
פולקסווגן ג'טה החדשה.

כדי להתקין מערכת מולטימדיה "8 חדשה וגדולה יותר, במקום ה-"6.5 הקטנה של הדגם היוצא, פולקסווגן עיצבה מחדש את חלקו העליון של הדשבורד כולל דקורציה חדשה המשולבת בפתחי המיזוג. בנוסף לכך פולקסווגן התקינה ממשק בקרת אקלים חדש מבוסס מגע וכאן מסתיים העדכון המתבקש לחלל תא הנוסעים. 

 

2024 פולקסווגן ג'טה GLI החדשה
פולקסווגן ג'טה GLI החדשה.

אלו שרוצים את הג'טה שלהם באווירה ספורטיבית יותר יוכלו לבחור בג'טה GLI עם תוספות ויזואליות המעניקות לדגם מראה דינאמי יותר, חישוקי "18 בשחור ומנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 228 כ"ס ומומנט מרבי של 35.6 קג"מ, זאת לעומת מנוע 1.5 טורבו 160 כ"ס בשאר גרסאות הדגם. דגם הבסיס משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ואת דגם GLI ניתן לקבל בשידוך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 7 הילוכים כפולת מצמדים. כן, באופן אבסורדי המדינה שבה באופן מסורתי נמכרו הכי הרבה רכבים עם תיבת הילוכים אוטומטית היא גם זו האחרונה, בעולם המערבי, שעוד שומרת על תיבת ההילוכים הידנית, לא כמקור לחיסכון אלא כמקור להנאה ומעורבות בנהיגה. 

 

הג'טה GLI זוכה בנוסף גם למערכת בלימה משודרגת עם צלחות בלימה גדולות יותר, דיפרנציאל XDS אלקטרוני, בולמים אדפטיביים ומערכת פליטה "רועשת" יותר. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.