בחודש דצמבר הקרוב מיצובישי תחשוף בבכורה עולמית את האקליפס קרוס 2021 המחודש לאחר מתיחת פנים מקיפה במיוחד לדגם הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן ובעיקר, תוספת של מערכת הנעה היברידית פלאג-אין PHEV לראשונה בדגם. את המערכת הזו נפגוש בהמשך גם באאוטלנדר החדש.
מיצובישי כבר סיפקה לנו תמונות טיזר לדגם המחודש אך כעת, אנחנו זוכים לתמונה ראשונה ברורה של הדגם בזכות הדלפה חלקית של הקטלוג לדגם עבור השוק היפני. החזית דומה למוכר לנו מהדגם הנוכחי אך מודרנית יותר למראה, עם עיצוב חדש לפגוש הקדמי, גריל חדש עם שלוש צלעות אופקיות במקום שתיים ובגימור מתכתי כהה במקום כרום בוהק. את הפנסים הראשיים מיצובישי הפכה לפס תאורת יום צר ובמקום פנסי הערפל נמצא שבדגם הנוכחי נמצא כעת את התאורה הראשית של הדגם.
שדרוג משמעותי יותר נמצא בחלקו האחורי של האקליפס קרוס שם מיצובישי פשוט עיצבה מחדש את הכל. השינוי הבולט ביותר כמובן הוא העיצוב החדש של הפנסים האחוריים שבניגוד לדגם הנוכחי כבר לא מפצלים את השמשה האחורית לשניים. זה אולי פוגע באחד מסימני ההיכר של הדגם הנוכחי אך משפר משמעותית את הראות לאחור. גם דלת תא המטען והפגוש האחורי זכו לעיצוב חדש, כך גם מראות הצד וחישוקי הגלגלים.
העיצוב החדש מאחור כולל הארכה של חלקו האחורי של הדגם ב-140 מ"מ וזאת בכדי שיהיה מקום בכדי להתקין את הסוללה הגדולה של גרסת הפלאג-אין תוך פגיעה מינימלית בנפח תא הנוסעים.
מנוע ה-1.5 ליטר טורבו המוכר מהדגם הנוכחי ימשיך לשרת את הדגם וכאמור, את הדגם תשרת גם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בדגם אקליפס קרוס PHEV אך בשלב זה אין לנו מידע על המפרט של מערכת ההנעה הזו. סביר להניח כי זו מערכת הנעה בעלת אופי פעולה דומה לזה של האאוטלנדר PHEV, כלומר מערכת הנעה בה המנוע החשמלי היא המנוע העיקרי ומנוע הבנזין משמש ברוב הזמן רק כגנרטור לטעינת הסוללה ומשתתף פעיל בהנעת הרכב בעיקר בהאצות חזקות או שיוט במהירויות גבוהות.