סודקה מציגה את קו הדגמים החסכוניים מאוד, הכולל את כל קשת הדגמים של סקודה מהפביה עד לסופרב.
הקו החסכוני החדש של סקודה, הגרין-ליין II, מגיע לכל קשת הדגמים של סקודה. גרין ליין II שונה מ-גרין-ליין I בתוספת של מערכת עצר/סע. הקו החסכוני של סקודה, כולל מנועי דיזל חסכוניים, מערכת עצור/סע, מערכת טעינת מצברים באמצעות אנרגיית הבלימה, תצוגת ההילוך האופטימלי לחיסכון בדלק, צמיגים "ירוקים", תיבת הילוכים ידנית עם יחסי העברה ארוכים וכן שינויים קלים במעטפת, כולל חישוקים שונים, להשגת מקדם גרר נמוך יותר.
בגרסת גרין-ליין II השלישייה, פאביה האצ'בק,פאביה סטיישן ורומסטר, מקבלים מנוע דיזל חדש, 1.2 ליטר TDI CR שלושה צילינדרים ובהספק של 75 כ"ס, המחליף את מנוע ה-1.4 ליטר TDI בהספק 80 כ”ס. מנוע זה אמנם לא חדש בהיצע, אך חדש עבור גרסת גרין-ליין. עם מנוע זה, מציעות הפאביה האצ'בק וסטיישן צריכת דלק מרשימה ביותר של 29.4 ק"מ לליטר וברומסטר, 23.8 ק"מ לליטר. ההבדל המשמעותי, הוא תוצאה של המבנה המוגבה של הרומסטר עם מקדם גרר גבוהה יותר.
סקודה יטי, אוקטביה וסופרב בגרסת גרין-ליין II, מקבלות מנוע 1.6 ליטר TDI CR בהספק 105 כ"ס. סקודה סופרב עם מנוע זה, מציע צריכת דלק של 22.7 ק"מ לליטר. מי אמר שרפורמת המס הירוק היא לא מוצלחת והיא לא רותמת את העגלה לפני הסוסים?, עובדה, את המכוניות החסכוניות האלו, לא נזכה לראות בישראל, כי הרי מה שחוסך לנו, יוצא מהכיס של האוצר וזה כידוע, כלל לא רצוי במדינת היהודים.
נתונים/דגם | פאביה | רומסטר | יטי | אוקטביה | סופרב |
מנוע | 1.2 TDI | 1.2 TDI | 1.6 TDI | 1.6 TDI | 1.6 TDI |
הספק (כ"ס) | 75 | 75 | 105 | 105 | 105 |
מומנט (קג"מ) | 18.3 | 18.3 | 25.5 | 25.5 | 25.5 |
מהירות מרבית | 172 | 165 | 176 | 192 | 192 |
0-100 קמ"ש | 14.2 | 15.4 | 12.1 | 11.4 | 12.5 |
צריכת דלק עירונית (ליטר/100ק"מ) | 4.1 | 5 | 5.2 | 4.7 | 5.4 |
צריכת דלק בינעירונית (ליטר/100ק"מ) | 3 | 3.7 | 4.2 | 3.4 | 3.8 |
צריכת דלק משולבת (ליטר/100ק"מ) | 3.4 | 4.2 | 4.6 | 3.8 | 4.4 |
CO2 (גרם/ק"מ) | 89 | 109 | 119 | 99 | 114 |