סיטרואן מעדכנת חיצונית את ה-C5 לשנת 2011 ובעיקר מנועים חדשים ובשורה אחת טובה עבורנו.
סיטרואן C5 הוצגה ב-2008 ולשנתה הרביעית היא זוכה במתיחת פנים קלה. תוספת של תאורת LED מלפנים, ופנסים שונים במקצת מאחור, בזאת מסתכם העדכון החיצוני. מבפנים, שינוי קל בקונסולה המרכזית שכעת יותר ברורה ונוחה לתפעול. את עיקר השינוי, נמצא מתחת למכסה המנוע עם מנוע דיזל חדש e-HDi ומנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל. הבשורה הטובה עבורנו היא סיטרואן סוף סוף תשדך תיבה אוטומטית 6 הילוכים למנוע ה-1.6 ליטר THP בהספק 156 כ"ס, שעד לא מזמן שודך באירופה לתיבה ידנית בלבד. בלובינסקי מאשרים שה-C5 עם המנוע הזה ותיבה אוטומטית תגיע במהלך 2011.
סיטרואן C5 2011 בישראל עם 156 כ"ס החל מ-159,900 ש"ח
סיטרואן C5 מתחדשת במנוע דיזל e-HDi או כפי שסיטרואן קוראת לו, מיקרו היברידי בהספק של 110 כ”ס. אין מנוע חשמלי, אך המנוע משודך למערכת עצור/סע מדור שני, אלטרנטור מתקדם שיכול להשתמש באנרגיית הבלימה לטעינת המצבר. המנוע משודך במפתיע לתיבת 6 הילוכים אוטומטית עם מנופי תפעול מההגה. צריכת הדלק מרשימה לרכב בגודל שכזה, עומדת על 21.7 ק"מ לליטר.
המנוע השני החדש הוא מנוע ה-2.2 ליטר טורבו דיזל בהספק של 200 כ"ס ומומנט של 45.9 קג"מ. מנוע זה גם כן משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית עם מנופי תפעול על ההגה (EGS6) . הביצועים המנוע הזה הם 8.3 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 230 קמ"ש, כל זאת עם צריכת דלק של 17 ק"מ לליטר.
סיטרואן תשלב בהיצע גם את מנוע ה-1.6 ליטר VTi בהספק 120 כ"ס עם תיבת EGS6 האוטומטית 6 הילוכים. מנוע ה-1.6 ליטר THP בגרסה האוטומטית, מספק ביצועים של 9.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 210 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 13 ק"מ לליטר.
סיטרואן C5 2011 תשלב באירופה, מערכת eTouch הדומה למערכת onStar של GM. המערכת תאפשר ללקוחות המנויים שרותי דרך וקריאה לשרותי חירום באופן אוטומטי. בנוסף המערכת מספקת חוברת החזקת רכב אלקטרונית ושירות online לסיטרואן Eco-Driving המאפשר לראות דרך אתר סיטרואן את היסטוריית צורת הנהיגה החסכונית שלך.