כמו מרבית יצרני הרכב בעולם, גם סיאט מסכנת את שנת 2020 המאתגרת עם ירידה חדשה של 25.6% במסירות רכב חדש, נקודת האור היא מותג קופרה שרשם עלייה של 11% אך צריך לזכור שמדובר במספר קטן של קצת יותר מ-27,000 מסירות בשנת 2020, שנת 2021 היא השנה בה קופרה תפעל בעוצמה מלאה עם כל הדגמים החדשים שלה, הקופרה לאון, הקופרה אטקה וכמובן שגם הפורמנטור שהוא הדגם העצמאי המלא והראשון של המותג.
בשנת 2020 סיאט (יחד עם קופרה) מסרה 472,000 רכבים חדשים זאת לעומת 574,000 רכבים בשנת 2019. השוק הגרמני הוא השוק הגדול ביותר של המותג בו נמסרו אשתקד 109,500 רכבים חדשים, ירידה של 17.4% לעומת 2019. השוק הספרדי, שבעבר היה השוק הגדול ביותר של המותג, הוא כיום השוק השני בגודלו של סיאט ובו נמסרו 73,300 רכבים חדשים המהווים ירידה של 32.1% לעומת 2019. גם בשוק הבריטי, שהוא השוק השלישי בגודלו עבור המותג, נרשמה ירידה חדה של 33.8% בשל מסירות של 45,600 רכבים בלבד.
בישראל לעומת זאת שנת 2020 הייתה שנת שיא למותג סיאט עם מסירות של 10,256 רכבים חדשים, עלייה של 12.4% לעומת 2019. גם השוק התורכי היה נדיב עבור סיאט ובזכות מסירות של 11,600 רכבים המותג רשם במדינה זו עלייה של 93.5%.
הלאון היא המכונית הנמכרת ביותר של סיאט גם בשנת 2020 עם מסירות של 111,900 יחידות, הארונה במקום השני עם 91,600 יחידות, האיביזה שלישית עם 81,600 יחידות והאטקה רביעית עם 68,700 יחידות.
עבור קופרה זו כאמור הייתה שנה חיובית, הקופרה לאון, שבשלב זה משווקת באירופה רק בגרסת הפלאג-אין 245 כ"ס, השיגה נתון מסירות של 13,300 יחידות והקופרה אטקה, שזכתה למתיחת פנים בחודש יוני האחרון, רשמה נתון מסירות של 10,500 יחידות. הפורמנטור, שהושק רק לקראת סוף השנה באירופה, רשם נתון מסירות של 3,600 יחידות.
שנת 2021 תהיה השנה בה סיאט תשווק בכל הכוח באירופה את דגמי הפלאג-אין e-HYBRID שלה, עם הספקים של 204 כ"ס או 245 כ"ס. מערכות אלו מוצעות כיום בלאון החדשה, בפורמנטור ובטראקו, הקרוסאובר 7 מושבים של סיאט. במחצית השנייה של השנה סיאט תחל בשיווק הרכב החשמלי הייעודי הראשון של המותג, סיאט el-Born, שהיה אמור להגיע לשוק כבר אשתקד. בנוסף, סיאט תחשוף השנה את מתיחת הפנים לאיביזה ולארונה.