סובארו חושפת את ה-B3 אימפרזה החדשה שתנחת בישראל לקראת יולי 2011.
סובארו B3 החדשה (אימפרזה) 2011 נחשפת בתערוכת ניו יורק בתצורת סדאן וסטיישן ומציגה עיצוב משכנע הרבה יותר מתמונות הריגול שהספקנו לראות. אמנם העיצוב החיצוני פחות דרמטי מהאימפרזה קונספט ומזכיר במידה מסוימת את הדור הקודם של ה-B4 מלפנים, אך ללא ספק מדובר במהפכה עיצובית עבור סובארו עם עיצוב מוחצן שלא נחבא אל הכלים.
סובארו B3 החדשה, קלה יותר, חסכונית יותר, עם שילדה קשיחה יותר. מבפנים היא מעוצבת יותר יחד עם שיפור באיכות חהומרים ושימוש רב בחומרי דיפון רכים המחליפים את הפלסטיקה הקשיחה בדגם הנוכחי.
לסובארו B3 החדשה מידות הדומות לאלו של ה-B3 הנוחכית עם 4,580 מ"מ אורך לסדאן (זהה לנוכחית) ו-4,414 מ"מ לגרסת הסטיישן / 5 דלתות. בסיס הגלגלים צמח בכ-24 מ"מ ל-2,644 מ"מ והרוחב נותר זהה על 1,740 מ"מ. למרות הגידול הקטן במידות, העיצוב החדש מציע ליושבים מאחור עוד כ-5 ס"מ למרווח הברכיים, כך שה-B3 החדשה שגם בעבר לא הייתה לה בעיית מקום מאחור, תהיה אחת המרווחות בקטגוריה.
בתחום המנועים, מכיוון שכרגע החשיפה היא עבור השוק האמריקאי (לישראל תגיע ה-B3 החדשה עוד השנה לקראת יולי 2011) אנחנו רק יכולים לספר שסובארו חידשה את מנוע ה-1.6 ליטר בוקסר והוא ישודך לתיבת הילוכים CVT רציפה, אך אין בידנו נתונים נוספים כרגע.
מנוע ה-2.0 ליטר בוקסר החדש(FB20 המחליף את ה-EB) המשרת גם את הפורסטר 2011, מציע שיפר קל בעיקר בצריכת הדלק עם 150 כ"ס ו-20 קג"מ. עם מנוע ה-2.0 ליטר ותיבת הילוכים CVT רציפה (המחליפה את האוטומטית 4 יחסי העברה) מציעה ה-B3 החדשה שיפור קל בביצועים עם 9.8 שניות ל-100 קמ"ש , שיפור של 0.3 שניות. ההנעה בדם ה-2.0 ליטר היא כמובן הנעה כפולה סימטרית של סובארו.