הקונספט LIV-2 הוא למעשה הרקסטון החדש, בגרסה כמעט מוכנה לייצור, אותו תציג סאנגיונג בשנה הבאה.
סאנגיונג הציגה בפריז את הקונספט LIV-2, קונספט שהוא קדימון לרקסטון החדש אותו תציג החברה במהלך השנה הבאה כספינת הדגל של המותג. הקונספט LIV-2 הוא גלגול מתקדם יותר לקונספט LIV-1 אותו הציגה סאנגיונג בשנת 2013 ואפשר לומר שהקונספט LIV-2, למעט כמה שינויים מינוריים, מציג נאמה את הרקסטון החדש – במיוחד בתא הנוסעים.
בסאנגיונג לא מציינים אמנם האם מדובר בפלטפורמה חדשה, אך כמו הדגם הנוכחי גם הרקסטון החדש צפוי להציע יכולת שטח של ממש ולא רק מראה של רכב פנאי-שטח. תא הנוסעים, המעוצב בפשטות, כולל במרכזו מסך "9.2 ומסכי "10.1 לנוסעים מאחור, לכולם קישורית Wi-Fi וממשק מורחב למכשירים סלולריים באמצעות Apple CarPlay ו- Android Auto.
בחזית הדגם מותקן מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל חדש E-VGT, בתקן אירו 6, עם הספק מרבי של 181 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ בין 1,500-2,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים אוטו' שמקורה במרצדס. אל מנוע זה יצטרף מנוע חדש לחלוטין בסאנגיונג, 2.0 ליטר טורבו GDI עם הספק מרבי של 225 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ.
בתחום הבטיחות, הרקסטון החדש יצויד בתשע כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית – מבוססת מצלמה, רדאר ולייזר, התראה על סטייה מנתיב, התראה על עצמים באזורים מתים כולל תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטו' ועוד.