הדור הבא של הג'וק ישמור על שפת העיצוב של הדגם הנוכחי, אך יהיה גדול ומרווח יותר ויצויד לראשונה גם במערכת הנעה היברידית.
ניסאן, יחד עם תמונת טיזר ראשונה לדגם, מכריזה על כך ששבוע לפני תערוכת פרנקפורט 2019 היא תחשוף (ב-3 בספטמבר) את הג'וק החדש, דור שני לקרוסאובר העירוני של החברה, הדגם שאפשר לומר עליו כי הוא זה שהמציא את סגמנט הקרוסאוברים העירוניים.
למעט הצצה ליחידות התאורה הראשיות בעיצוב מודרני של הדגם, תמונת הטיזר לא מספרת לנו הרבה על העיצוב של הג'וק הבא, אך בתמונת הריגול המצורפת תוכלו לראות כי הג'וק החדש ממשיך את קן העיצוב הייחודי של הדגם הנוכחי, אך הוא גדול, מודרני, איכותי ומרווח יותר לעומת הדגם הנוכחי.
הג'וק החדש יחלוק מכלולים רבים עם רנו קפצ'ור 2020 החדש שהוצג לאחרונה, זה אומר שהדגם יתבסס על פלטפורמת CMF-B וניתן לצפות שבסיס הגלגלים יעמוד על 2,630 מ"מ, תוספת משמעותית של 100 מ"מ לעומת הדגם הנוכחי. ניתן לצפות שגם בתחום ההנעה נפגוש את אותם מנועים שהוצגו עם הקפצ'ור, החל ממנוע 1.0 טורבו 100 כ"ס ועד למנוע 1.3 טורבו 155 כ"ס. יהיה מעניין לראות אם בניסאן ימשיכו עם תיבת הילוכים רציפה או שיעברו לשימוש בתיבת EDC כפולת המצמדים של רנו. גם את מערכת ההנעה ההיברידית-פלאג-אין של הקפצ'ור, עם טווח נסיעה חשמלי של כ-45 ק"מ, אנחנו מצפים לפגוש בג'וק החדש.
ניסאן ג'וק הנוכחי הוצג לראשונה במרץ 2010 בתערוכת ז'נבה, ועם עיצוב ייחודי של רכב קונספט וגישה של סופרמיני על עקבים הוא יצר סגמנט חדש שהפך עם השנים לאחד הסגמנטים הפופולריים ביותר באירופה. עם השקתו של הדגם בישראל בשנת 2010, הפך הג'וק בין לילה ללהיט מכירות מקומי ובמשך שנים רבות היה ממובילי טבלת המכירות - מבין הדגמים שלא מיועדים לשוק הליסינג.